L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès torna a posar en marxa el servei d’Agrupació de comandes de gasoil per a la calefacció

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès torna a posar en marxa el servei d’Agrupació de comandes de gasoil per a la calefacció amb l’objectiu de fer de pont entre les empreses i els veïns i, així, aconseguir un preu més econòmic.

Qui prestarà aquest servei?

Aquest servei el continuaran prestant les empreses Petromiralles i Repsol.

Com funcionarà el servei?

El subministrament de gasoil es farà setmanalment.

Les comandes es podran fer fins al dijous a les 15h, adreçant-se a les oficines municipals o trucant al telèfon 977688438. En el moment de fer la comanda, s’ha d’escollir entre una de les dues empeses. El divendres, l’empresa triada trucarà per informar el/la sol·licitant del preu i per acordar data i hora per fer el subministrament.

Com es paga?

El pagament es fa directament a l’empresa, domiciliant el pagament, amb targeta o en efectiu. El/La sol·licitant es posa d’acord amb l’empresa subministradora.


CASTELLANO | El Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès vuelve a poner en marcha el servicio de Agrupación de pedidos de gasoil par la calefacción con el objetivo de hacer de puente entre las empresas y los vecinos y, así, conseguir un precio más económico.

¿Quién prestará este servicio?

Este servicio lo continuarán prestando las empresas Petromiralles y Repsol.

¿Cómo funcionará el servicio?

El suministro de gasóleo se hará semanalmente.

Las comandas se podrán hacer hasta el jueves a las 15h, dirigiéndose a las oficinas municipales o llamando al teléfono 977688438. En el momento de hacer la comanda, hay que escoger entre una de las dos empresas. El viernes, la empresa escogida llamará para informar al/a la solicitante del precio y para acordar fecha y hora para hacer el suministro.

¿Cómo se paga?

El pago se le hace directamente a la empresa, vía domiciliación bancaria, pago con tarjeta o en efectivo. El/La solicitante se pone de acuerdo con la empresa suministradora.