Aquest dilluns ha començat el curs gratuït de coaching laboral i logística

Aquest dilluns 4 d’octubre ha començat el curs gratuït de coaching laboral i logística organitzat pel Servei d’Ocupació Municipal de la Bisbal del Penedès (SOM Bisbal), la Cooperativa Actua i Incorpora (Fundació La Caixa). Es tracta d’una formació feta a mida per a una empresa del territori que ofereix als assistents la possibilitat de fer pràctiques al seu centre de treball. D’aquesta manera es facilitarà la inserció dels alumnes al món laboral, concretament dins de la mateixa empresa.

Les inscripcions al curs estaven destinades a tota la població, sense límit d’edat, en situació d’atur o vulnerabilitat a l’hora de trobar feina. La formació és gratuïta –totalment subvencionada- per als assistents i hi participen un total de 20 alumnes.

L’alcaldessa de la Bisbal del Penedès I responsable de l’àrea d’Ocupació, Agnès Ferré, ha explicat que “aquest tipus de formació és molt profitosa perquè l’alumnat aprèn conceptes que pot aplicar directament a la feina, la qual cosa fa que molts aprenentatges s’obtinguin de forma efectiva. Des de l’Ajuntament estem molt contents de poder oferir aquesta formació i de comptar amb empreses del territori que ens ofereixen l’opció de fer pràctiques i que, sovint, acaben contractant molts dels alumnes d’aquestes formacions”. Ferré ha afegit que “animo a tota la població que estigui en situació d’atur que aprofiti aquestes oportunitats i que es formi. Comptar amb bases de coneixement i cursos realitzats és el que pot fer-nos destacar com a candidats a un lloc de feina”.


CASTELLANO | Este lunes 4 de octubre ha empezado el curso gratuito de coaching laboral y logística organizado por el Servicio de Ocupación Municipal de la Bisbal del Penedès (SOM Bisbal), la Cooperativa Actua e Incorpora (Fundación La Caixa). Se trata de una formación hecha a medida para una empresa del territorio que ofrece a los asistentes la posibilidad de hacer prácticas en su centro de trabajo. De esta manera se facilitará la inserción de los alumnos en el mundo laboral, concretamente dentro de la misma empresa.

Las inscripciones al curso estaban destinadas a toda la población, sin límite de edad, en situación de paro o vulnerabilidad a la hora de encontrar trabajo. La formación es gratuita –totalmente subvencionada- para los asistentes y participan un total de 20 alumnos.

La alcaldesa de la Bisbal del Penedès y responsable del área de Ocupación, Agnès Ferré, ha explicado que “este tipo de formación es muy provechosa porque el alumnado aprende conceptos que puede aplicar directamente en el trabajo, la cual cosa hace que los aprendizajes se obtengan de forma efectiva. Desde el Ayuntamiento estamos muy contentos de poder ofrecer esta formación y de contar con empresas del territorio que nos ofrecen la opción de hacer prácticas y que, a menudo, terminan contratando a muchos de los alumnos de estas formaciones”. Ferré ha añadido que “animo a toda la población que esté en situación de desempleo a que aproveche estas oportunidades y se forme. Contar con bases de conocimiento y cursos realizados es lo que puede hacernos destacar como candidatos a un puesto de trabajo”.