ALERTA per sequera!

Ens trobem en una situació excepcional per sequera i estem en situació d’ALERTA. Alguns municipis propers a la Bisbal ja estan patint restriccions d’aigua. Per aquest motiu, cal que tots siguem conscients de la situació i que en fem un consum responsable. Us adjuntem un cartell amb les indicacions perquè tots fem un consum responsable.

Podeu accedir al visor de la sequera de l’Agència catalana de l’aigua entrant a: https://aplicacions.aca.gencat.cat/visseq/estat-actual 


CASTELLANO | Nos encontramos en una situación excepcional por sequía y estamos en situación de ALERTA. Algunos municipios cercanos a la Bisbal ya están sufriendo restricciones agua. Por este motivo, es necesario que todos seamos conscientes de la situación y que hagamos un consumo responsable. Os adjuntamos un cartel con las indicaciones para que todos hagamos un consumo responsable.

Podéis acceder al visor de sequía de la Agencia Catalana del agua entrando a: https://aplicacions.aca.gencat.cat/visseq/estat-actual