La campanya de l’oliva començarà finalment dimecres 21 d’octubre a causa de la pluja

La campanya de l’oliva 2026-2027 al Molí d’Oli de la Bisbal del Penedès, situat a la plaça Catalunya, començarà finalment demà dimecres 21 d’octubre, després que les pluges hagin obligat a ajornar-ne l’inici, previst inicialment per al dimarts 20 d’octubre.

Com cada any, amb motiu d’aquesta activitat, s’establiran restriccions d’aparcament a l’entorn de la plaça Catalunya i es recomanarà evitar-hi la circulació de vehicles per facilitar les tasques de descàrrega de les olives.

Les afectacions seran de dilluns a dissabte, de 15 a 20 h, durant el període de la campanya. En aquesta franja horària no es podrà aparcar a les zones senyalitzades i es recomana evitar la circulació per aquest espai perquè els pagesos puguin descarregar les olives amb l’espai necessari i amb seguretat.

Des de l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès es demana a la ciutadania que respecti la senyalització instal·lada a les zones afectades i s’agraeix la comprensió i la col·laboració de tothom.


La campaña de la aceituna comenzará finalmente el miércoles 21 de octubre a causa de la lluvia

La campaña de la aceituna 2026-2027 en el Molí d’Oli de la Bisbal del Penedès, situado en la plaza Catalunya, comenzará finalmente mañana miércoles 21 de octubre, después de que las lluvias hayan obligado a aplazar su inicio, previsto inicialmente para el martes 20 de octubre.

Como cada año, con motivo de esta actividad, se establecerán restricciones de aparcamiento en el entorno de la plaza Catalunya y se recomendará evitar la circulación de vehículos para facilitar las tareas de descarga de las aceitunas.

Las afectaciones serán de lunes a sábado, de 15 a 20 h, durante el periodo de la campaña. En esta franja horaria no se podrá aparcar en las zonas señalizadas y se recomienda evitar la circulación por este espacio para que los agricultores puedan descargar las aceitunas con el espacio necesario y con seguridad.

Desde el Ajuntament de la Bisbal del Penedès se pide a la ciudadanía que respete la señalización instalada en las zonas afectadas y se agradece la comprensión y la colaboración de todos.