La Junta de Govern ha aprovat un conveni amb l’ADF Clot de Bou per a l’any 2020

La Junta de Govern del 25 de maig, a petició de la Regidoria de Medi Ambient, ha aprovat el conveni amb l’ADF Clot de Bou per a l’any 2020.

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès aporta 5.000€ a l’ADF Clot de Bou perquè aquesta entitat col·labori contra incendis forestals i en el Pla d’Actuació Municipal. Mitjançant el conveni, l’ADF Clot de Bou es compromet a participar en les tasques de prevenció d’incendis en aquells actes que organitzi l’Ajuntament, com ara espectacles pirotècnics, i en les actuacions sobre l’arbrat públic i la neteja viària en casos excepcionals. A més, el contracte de col·laboració posa especial èmfasi en la col·laboració prioritària de l’entitat en cas d’haver d’extingir incendis forestals o prevenir-los, en cas de situacions declarades d’alt risc d’incendi.

L’ADF Clot de Bou haurà de justificar, com a màxim el 31 de gener de 2021, l’aplicació de la subvenció concedida mitjançant la documentació que li requereixi l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès.

Des de l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès volem agrair les tasques de desinfecció dels carrers del municipi realitzades per l’entitat durant les darreres setmanes.


CASTELLANO | La Junta de Gobierno del 25 de mayo, a petición de la Concejalía de Medio Ambiente, ha aprobado el convenio con la ADF Clot de Bou para el año 2020.

El Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès aporta 5.000€ a la ADF Clot de Bou para que esta entidad colabore contra incendios forestales y en el Plan de Actuación Municipal. Mediante el convenio, la ADF Clot de Bou se compromete a participar en los trabajos de prevención de incendios en aquellos actos que organice el Ayuntamiento, como por ejemplo espectáculos pirotécnicos, y en las actuaciones sobre el arbolado público y la limpieza vial en casos excepcionales. Además, el contrato de colaboración pone especial énfasis en la colaboración prioritaria de la entidad en caso de tener que extinguir incendios forestales o prevenirlos, en caso de situaciones declaradas de alto riesgo de incendio.

La ADF Clot de bou deberá justificar, como máximo el 31 de enero de 2020, la aplicación de la subvención concedida mediante la documentación que le requiera el Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès.

Desde el Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès queremos agradecer los trabajos de desinfección de las calles del municipio realizadas por la entidad durante las últimas semanas.