La Junta del Govern del dilluns 28 de febrer va aprovar una proposta amb competència delegada del Ple

La Junta de Govern del passat dilluns 28 de febrer va aprovar una proposta amb competències del Ple delegades a la Junta de Govern:

  • Notificació a la novena empresa classificada en les obres de la fase 1 del poliesportiu municipal perquè pugui al·legar en l’expedient iniciat de penalització, si s’escau.

La Junta de Govern del 14 de febrer va aprovar la retirada de l’oferta de l’empresa Zapzer Trade SLU, classificada en novena posició, per executar les obres de remodelació del pavelló poliesportiu i la construcció de l’edifici annex destinat a vestidors (fases 1.1. i 1.2) i s’ha iniciat l’expedient en relació amb la imposició de penalitats -si correspon- per a la retirada de l’oferta d’aquesta empresa. A la Junta de govern del dilluns es va aprovar notificar a l’empresa perquè tingui deu dies per presentar les al·legacions que consideri oportunes. Segons l’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, “aquest és un tràmit necessari administrativament, però en aquest cas no correspon aplicar penalitzacions”.

Les sessions de la Junta de Govern Local no són públiques, però quan actua amb competències delegades del Ple, la sessió se sotmet als mateixos requisits de publicitat que les sessions del Ple, que són públiques. Així ho va declarar la STS 161/2013, de 26 de setembre. Per aquest motiu, el dilluns 28 de febrer, a les 19:30h, es van obrir les portes de la sala de Plens perquè, qui ho desitgés hi pogués assistir com a públic a l’explicació i votació d’aquests punts de la Junta de Govern.

Per tot plegat, es va fer arribar la informació d’aquesta proposta als regidors i regidores de l’oposició, convidant-los/les a assistir com a públic. Tot i que aquest punt es va obrir a l’assistència de públic, també es va gravar i ara es publica el vídeo a Youtube per garantir la seva publicitat.


La Junta de Gobierno del pasado lunes 28 de febrero aprobó una propuesta con competencias del Pleno delegadas a la Junta de Gobierno:

  • Notificación a la novena empresa clasificada en las obras de la fase 1 del polideportivo municipal para que pueda alegar en el expediente iniciado de penalización, si corresponde.

La Junta de Gobierno del 14 de febrero aprobó la retirada de la oferta de la empresa Zapzer Trade SLU, clasificada en novena posición, para ejecutar las obras de remodelación del pabellón polideportivo y la construcción del edificio anexo destinado a vestidores (fases 1.1. y 1.2.) y se ha iniciado el expediente en  relación con la imposición de penalidades -si corresponde- por la retirada de la oferta de esta empresa. En la Junta de Gobierno del lunes se aprobó notificar a la empresa para que tenga diez días para presentar las alegaciones que considere oportunas. Según la alcaldesa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, “este es un trámite necesario administrativamente pero, en este caso, no corresponde aplicar penalizaciones”.

Las sesiones de la Junta de Gobierno Local no son públicas, pero cuando actúa con competencias delegadas del Pleno, la sesión se somete a los mismos requisitos de publicidad que la sesiones del Pleno, que son públicas. Así lo declaró la STS 161/2013, de 26 de septiembre. Por este motivo, el lunes 28 de febrero, a las 19:30h, se abrieron las puertas de la sala de Plenos para que, quien lo desease pudiese asistir como público a la explicación y votación de estos puntos de la Junta de Gobierno.

Por todo ello, se le hizo llegar la información de esta propuesta a los concejales y concejalas de la oposición, invitándoles/las a asistir como público. Aunque este punto se abrió a la asistencia de público, también se grabó y ahora se publica el vídeo en Youtube para garantizar su publicidad.