El 10 de març es projectaran dos audiovisuals de la programació de ‘Dona’m muntanya’ en el marc del Cicle de Muntanya 2022 de la Diputació de Tarragona

El Centre Municipal de Cultura (CMC) de la Bisbal del Penedès acollirà la projecció del curtmetratge ‘Sweet Home Kamchatka’ i de la pel·lícula ‘To be a woman in the Himalaya’ el dia 10 de març, a les 19h.  Aquesta activitat s’emmarca en el Cicle de Muntanya 2022 de la Diputació de Tarragona que, enguany, celebra 15 anys de programació dedicada a les dones alpinistes amb el títol “Dona’m muntanya” i incorpora una projecció simultània a Tarragona, Reus, Tortosa i la Bisbal del Penedès.

La principal novetat d’enguany és que el cicle està dedicat a dones alpinistes. El coordinador del cicle, Pau Salas, ha explicat que “tot i no arribar a la paritat, en 15 anys el 35% de les participants del Cicle de Muntanya han estat dones”.

L’entrada per a les projeccions al CMC serà gratuïta. La regidora d’Esports, Leo Uceda, ha explicat que “estem molt contentes de poder fer aquestes projeccions a la Bisbal del Penedès. Al nostre municipi hi ha diversos veïns que practiquen alpinisme i també hi ha moltes persones aficionades a aquest esport i estem orgulloses d’estar entre els tres municipis que projectaran simultàniament el curtmetratge i la pel·lícula. Els altres dos seran les ciutats de Reus i Tortosa”.


El Centre Municipal de Cultura (CMC) de la Bisbal del Penedès acogerá la proyección del cortometraje ‘Sweet Home kamchtka’ y de la película ‘To be a woman in the Himalaya’ el día 10 de marzo, a las 19h. Esta actividad se enmarca en el Ciclo de Montaña 2022 de la Diputación de Tarragona que, este año, celebra 15 años de programación dedicada a las mujeres alpinistas con el título “Dona’m muntanya” e incorpora una proyección simultánea en Tarragona, Reus, Tortosa y la Bisbal del Penedès.

La principal novedad de este año es que el ciclo está dedicado a las mujeres alpinistas. El coordinador del ciclo, Pau Salas, ha explicado que “aunque no lleguemos a la paridad, en 15 años el 35% de las participantes del Ciclo de Montaña han sido mujeres”.

La entrada para las proyecciones en el CMC será gratuita. La concejala de Deportes, Leo Uceda, ha explicado que “estamos muy contentas de poder hacer estas proyecciones en la Bisbal del Penedès. En nuestro municipio hay varios vecinos que practican alpinismo y también hay muchas personas aficionadas a este deporte y estamos orgullosas de estar entre los tres municipios que proyectarán simultáneamente el cortometraje y la película. Los otros dos serán las ciudades de Reus y Tortosa”.