Aquest diumenge s’ha jugat la 3a ronda del campionat d’escacs per equips de la Societat Cultural i Recreativa Bisbalenca

Aquest diumenge s’ha jugat la tercera ronda del campionat d’escacs per equips a la Societat Cultural i Recreativa Bisbalenca, que  forma part dels diversos campionats que es juguen sota el paraigua de la Federació Catalana d’Escacs. 

La secció d’escacs de la Societat Cultural i Recreativa Bisbalenca, presidida per Joan Solé, fa més de 40 anys que es va crear i, any rere any, participa en diversos campionats -a excepció de l’any passat, que no hi va participar amb motiu de la pandèmia. Enguany, el club bisbalenc juga en la segona categoria de la província de Tarragona. Es juga els diumenges al matí, un diumenge a casa (la Societat) i un diumenge fora (en un altre municipi). 


Este domingo se ha jugado la tercera ronda del campeonato de ajedrez por equipos en la Societat Cultural i Recreativa Bisbalenca, que forma parte de los campeonatos que se juegan bajo el paraguas de la Federació Catalana d’Escacs.

La sección de ajedrez de la Societat Cultural i Recreativa Bisbalenca, presidida por Joan Solé, hace más de 40 años que se creó y, año tras año, participa en varios campeonatos -a excepción del año pasado, que no participó con motivo de la pandemia. Este año, el club bisbalense juega en la segunda categoría de la provincia de Tarragona. Se juega los domingos por la mañana, un domingo en casa (la Societat) y un domingo fuera (en otro municipio).