La Bisbal farà una festa amb motiu de l’encesa dels llums de Nadal el dijous 9 de desembre a les 19h

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès farà l’encesa dels llums de Nadal el dijous 9 de desembre per donar inici a la campanya de dinamització comercial ‘Troba la Llum del Nadal’. A les 19h de la tarda la plaça de l’Església acollirà l’encesa, que comptarà amb l’actuació musical de Xaranga Bandsonats. Els veïns que s’apropin a veure l’encesa podran degustar cava de Cellers Domenys, gaudir d’una actuació musical i veure els Llumillums, dos éssers lluminosos que ens anunciaran l’arribada de la Llum de Nadal. Posteriorment, la xaranga farà un recorregut pels carrers on hi ha comerços que participen en la campanya comercial.

La regidora de Comerç, Judith Vidal, ha explicat que “enguany per primera vegada farem una encesa de llums festiva, que suposarà el tret de sortida al nostre Nadal, però també de la campanya comercial que engeguem just l’endemà. Esperem que la festa tingui una bona acollida, que tinguem una nit sense vent ni massa fred i que puguem gaudir d’una bona vetllada”.

L’encesa de llums i l’actuació de la xaranga s’emmarquen dins de la campanya de dinamització comercial “Baix Penedès actiu 2021” del Pla de Reactivació Econòmica del Consell Comarcal del Baix Penedès i compten amb la subvenció del Consorci de comerç, artesania i moda de Catalunya. La Bisbal del Penedès és un dels 9 municipis de la comarca que s’han adherit a les accions de promoció per potenciar la dinamització del comerç local proposades des del Consell Comarcal.


CASTELLANO | El Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès hará el encendido de luces de Navidad el jueves 9 de diciembre para dar inicio a la campaña de dinamización comercial ‘Troba la Llum de Nadal’. A las 19h de la tarde la plaza de la Iglesia acogerá el encendido, que contará con la actuación musical de la Xaranga Bandsonats. Los vecinos que se acerquen a ver el encendido podrán degustar cava de Cellers Domenys, disfrutar de una actuación musical y ver a los Llumillums, dos seres luminosos que nos anunciarán la llegada de la Luz de Navidad. Posteriormente, la charanga hará un recorrido por las calles en las que hay comercios que participan en la campaña comercial.

La concejala de Comercio, Judith Vidal, ha explicado que “este año por primera vez haremos un encendido de luces festivo, que supondrá el inicio de nuestra Navidad, pero también de la campaña comercial que arrancamos justo al día siguiente. Esperamos que la fiesta tenga una buena acogida, que tengamos una noche sin viento ni mucho frío y que podamos disfrutar de una buena velada”.

El encendido de luces y la actuación de la charanga se enmarcan dentro de la campaña de Reactivación Económica del Consell Comarcal del Baix Penedès y cuentan con la subvención del Consorci de comerç, artesania i moda de Catalunya. La Bisbal del Penedès es uno de los 9 municipios de la comarca que se han adherido a las acciones de promoción para potenciar la dinamización del comercio local propuestas desde el Consell Comarcal.