La Junta de govern ha aprovat un contracte per elaborar el ‘Pla d’estabilització de l’ocupació temporal’

La Junta de govern del passat 13 d’agost va aprovar, a petició d’alcaldia, un contracte menor per elaborar el “Pla d’estabilització de l’ocupació temporal” i d’assistència tècnica i assessorament en matèria de recursos humans.

L’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, ha explicat que “fem un contracte menor per la necessitat del servei d’elaboració del pla, que permet corregir les anomalies que s’han produït al llarg dels anys en les contractacions de personal per així poder donar compliment al que estableix el Reial Decret Llei 14/2021 del 6 de juliol”. Per aquest motiu s’ha contractat el servei esmentat amb l’empresa Consultors de Gestió Pública per un import de 14.147€.

El passat 8 de juliol de 2021 va entrar en vigor el Reial Decret Llei 14/2021, del 6 de juliol, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública. Aquest Reial Decret implica que:

“-L’oferta d’ocupació pública que articuli el procés d’estabilització s’haurà d’aprovar i publicar abans del 31 de desembre de 2021.

-La publicació de les convocatòries de processos selectius per a la cobertura de les places incloses a l’oferta pública d’ocupació s’haurà de produir abans del 31 de desembre de 2022.

-La resolució dels processos haurà de finalitzar abans del 31 de desembre de 2024”.


La Junta de gobierno del pasado 13 de agosto aprobó, a petición de alcaldía, un contrato menor para elaborar el “Plan de estabilización de la ocupación temporal” y de asistencia técnica y asesoramiento en materia de recursos humanos.

La alcaldesa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, ha explicado que “hacemos un contrato menor por la necesidad del servicio de elaboración del plan, que permite corregir anomalías que se han producido a lo largo de los años en las contrataciones de personal para así poder dar cumplimiento a lo que establece el Real Decreto Ley 14/2021 del 6 de julio”. Por este motivo se ha contratado dicho servicio con la empresa Consultors de Gestió Pública por un importe de 14.147€.

El pasado 8 de julio de 2021 entró en vigor el Real Decreto Ley 14/2021, del 6 de julio, de medidas urgentes para la reducción de la temporalidad en la ocupación pública. Este Real Decreto implica que:

“-La oferta de ocupación pública que articule el proceso de estabilización se tendrá que aprobar y publicar antes del 31 de diciembre de 2021.

-La publicación de las convocatorias de procesos selectivos para la cobertura de las plazas incluidas en la oferta pública de ocupación se tendrá que producir antes del 31 de diciembre de 2022.

-La resolución de los procesos deberá finalizar antes del 31 de diciembre de 2024”.