El bisbalenc Raúl Gallego inaugurarà l’exposició de fotografia “La Bisbal viva” el proper dissabte 5 d’octubre a les 19h al CMC

RAUL GALLEGO EXPOSICIO 2 OPT

El bisbalenc Raúl Gallego inaugurarà l’exposició de fotografia “La Bisbal viva” en el marc de la Fira de la Bisbal, el dissabte 5 d’octubre, a les 19h, al CMC.

La mostra es compon de fotografies del municipi en diversos moments de l’any. Així, s’hi poden veure carrers, detalls d’algunes façanes i llocs emblemàtics del municipi, retrats, festes populars o instants de la verema. Segons el Raúl, la mostra es titula ‘La Bisbal viva’ perquè “mostra la vida d’un poble que està viu. La vila de la Bisbal té molta vida, hi passen coses i s’hi fan coses, la gent té inquietud per fer coses”.

El Raúl Gallego és veí de la Bisbal del Penedès. La seva vocació per la fotografia sempre ha estat latent però va ser fa tres anys quan va decidir dedicar-s’hi de forma professional. Segons explica el fotògraf, “la meva dedicació professional a la cocteleria em va portar a fer fotografies de còctels. La meva sorpresa va ser quan, després de veure les fotografies que feia, els restaurants van començar-me a demanar si els podia fer jo les fotos per a les cartes. Aquí va ser quan vaig decidir començar a treballar la fotografia de forma professional, això em va portar a fer retrat i fotografies de concerts i, al final, he acabat fent fotografia de diversos tipus i estils”.

L’exposició ‘La Bisbal viva’ mostra la visió fotogràfica del Raúl Gallego sobre el municipi. Segons explica l’autor “per a mi és un resum d’aquests dos anys i mig de projecte que engloben l’ambient, la vida, els paisatges, el carrer, les persones, etc. de la Bisbal en el seu dia a dia, que demostren que un poble relativament petit pot tenir molta vida, com és el cas de la Bisbal. Potser no tenim platja, però tenim paisatges que no tenen res a envejar; potser no som una ciutat com Vilanova i la Geltrú, però la gent surt al carrer i participa en les activitats i això es fa palès en el gran nombre d’entitats que hi ha al municipi”.

‘La Bisbal viva’ mostra la vida de la Bisbal del Penedès durant totes les fases de l’any. Es podrà visitar del 5 al 13 d’octubre al CMC.


CASTELLANO | El bisbalenc Raúl Gallego inaugurará la exposición de fotografía “La Bisbal viva” en el marco de la Fira de la Bisbal, el sábado 5 de octubre, a las 19h, en el CMC.

La muestra se compone de fotografías del municipio en varios momentos del año. Así, se pueden ver calles, detalles de algunas fachadas y lugares emblemáticos del municipio, retratos, fiestas populares o instantes de la vendimia. Según Raúl, la muestra se titula ‘La Bisbal viva’ porqué “muestra la vida de un pueblo que está vivo. La villa de la Bisbal tiene mucha vida, pasan muchas cosas y se hacen cosas, la gente tiene inquietud por hacer cosas”.

Raúl Gallego es vecino de la Bisbal del Penedès. Su vocación por la fotografía siempre ha estado latente pero fue hace tres años cuando decidió dedicarse a ella de forma profesional. Según explica el fotógrafo, “su dedicación profesional a la coctelería me llevó a hacer fotografías de cócteles. Su sorpresa fue cuando, después de ver las fotografías que hacía, los restaurantes empezaron a pedirme si podía hacer yo las fotografías para las cartas. Aquí fue cuando decidí empezar a trabajar la fotografía de forma profesional, esto me llevó a hacer retrato y fotografías de conciertos y, al final,  he terminado haciendo fotografía de varios tipos y estilos”.

La exposición ‘La Bisbal viva’ muestra la visión fotográfica e Raúl Gallego sobre el municipio. Según explica el autor “para mi es un resumen de estos dos años y medio de proyecto que engloban el ambiente, la vida, los paisajes, la calle, las personas, etc. de la Bisbal en su día a día, que demuestran que un pueblo relativamente pequeño puede tener mucha vida, como es el caso de la Bisbal. Quizás no tenemos playa, pero tenemos paisajes que no tienen nada que enviar; quizás no somos una ciudad como Vilanova i la Geltrú, pero la gente sale a la calle y participa en las actividades y esto se hace notorio en el gran número de entidades que hay en el municipio”.

‘La Bisbal viva’ muestra la vida de la Bisbal del Penedès durante todas las fases del año. Se podrá visitar del 5 al 13 de octubre en el CMC.