L’Ajuntament aprova el contracte per al subministrament d’escenaris per als actes culturals i festius de 2026

L’acord preveu el lloguer, muntatge i desmuntatge d’escenaris per a 24 activitats organitzades entre abril i desembre

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha aprovat el contracte per al subministrament d’escenaris destinats als actes culturals i festius previstos entre els mesos d’abril i desembre de 2026.

El Decret d’Alcaldia del passat 8 de maig va adjudicar a l’empresa Iniciativa Events SL el servei de lloguer, muntatge i desmuntatge d’escenaris per un import total de 12.138,72 € (IVA inclòs).

Aquest contracte dona cobertura a un total de 24 actes culturals i festius, tant organitzats directament per l’Ajuntament com impulsats per entitats i associacions del municipi, amb l’objectiu de garantir les infraestructures necessàries per al desenvolupament de les diferents activitats programades fins a final d’any.


El Ajuntament de La Bisbal del Penedès aprueba el contrato para el suministro de escenarios para los actos culturales y festivos de 2026

El acuerdo prevé el alquiler, montaje y desmontaje de escenarios para 24 actividades organizadas entre abril y diciembre

El Ajuntament de La Bisbal del Penedès ha aprobado el contrato para el suministro de escenarios destinados a los actos culturales y festivos previstos entre los meses de abril y diciembre de 2026.

El Decreto de Alcaldía del pasado 8 de mayo adjudicó a la empresa Iniciativa Events SL el servicio de alquiler, montaje y desmontaje de escenarios por un importe total de 12.138,72 € (IVA incluido).

Este contrato da cobertura a un total de 24 actos culturales y festivos, tanto organizados directamente por el Ajuntament como impulsados por entidades y asociaciones del municipio, con el objetivo de garantizar las infraestructuras necesarias para el desarrollo de las diferentes actividades programadas hasta final de año.