L’Ajuntament pavimentarà i construirà una tanca al solar contigu al local social de La Miralba
L’objectiu de l’Ajuntament és dotar la urbanització d’equipaments i instal·lacions que afavoreixin la participació ciutadana, la cohesió social i la promoció de la cultura i de l’oci
El passat 26 de maig l’alcaldessa Agnès Ferré va signar un Decret d’alcaldia per aprovar el contracte per construir una tanca al carrer -similar a l’existent al local social- i pavimentar de formigó el terreny contigu al local social (ubicat al carrer Gladiol) per a fer festes i altres activitats.
La parcel·la on es duran a terme les actuacions és de propietat municipal i, el 2021, es va enderrocar l’antiga masia -que estava en molt mal estat- deixant un espai per a futures inversions i per dotar la urbanització de La Miralba d’equipaments i instal·lacions que afavoreixin la participació ciutadana, la cohesió social i la promoció de la cultura i de l’oci.
Les obres se li han adjudicat a Excavacions i Transports Rovira S.A. per un import de 27.601,70€ (IVA inclòs) i consistiran a construir una tanca al carrer sobre una base massissa i la resta de filament metàl·lic amb una porta per a l’accés de vehicles i un pas per a vianants i pavimentar de formigó una àrea per a obtenir una pista que pugui fer-se servir per a diverses activitats, com ara festes o sopars populars.
El Ayuntamiento pavimentará y construirá una valla en el solar contiguo al local social de la Miralba
El objetivo del Ayuntamiento es dotar la urbanización de equipamientos e instalaciones que favorezcan la participación ciudadana, la cohesión social y la promoción de la cultura y el ocio
El pasado 26 de mayo la alcaldesa Agnès Ferré firmó un Decreto de alcaldía para aprobar el contrato para construir una valla en la calle -similar a la existente en el local social- y pavimentar de hormigón el terreno contiguo al local social (ubicado en la calle Gladiol) para hacer fiestas y otras actividades.
La parcela en la que se llevarán a cabo las actuaciones es de propiedad municipal y, en el 2021, se derribó la antigua masía -que estaba en muy mal estado- dejando un espacio para futuras inversiones y para dotar la urbanización de La Miralba de equipamientos e instalaciones que favorezcan la participación ciudadana, la cohesión social y la promoción de la cultura y del ocio.
Las obras se le han adjudicado a Excavacions i Transports Rovira S.A. por un importe de 27.601,70€ (IVA incluido) y consistirán en construir una valla en la calle sobre una base maciza y el resto de filamento metálico con una puerta para el acceso de vehículos y un paso para peatones y pavimentar de hormigón un área para obtener una pista que pueda emplearse para varias actividades, como por ejemplo fiestas o cenas populares.