El proper dissabte el Club de Boxa acollirà una Master Class amb l’exboxejador professional Jero García

El Club de Boxa de la Bisbal del Penedès oferirà una Master Class amb l’exboxejador professional Jero García el proper dissabte 11 de març, a partir de les 10:30h. Jero García ha estat campió d’Espanya de boxa, kick boxing i full contact i compta amb una dilatada experiència com a entrenador. A més, és conegut també per les seves aparicions a televisió com a actor, presentador i mediador familiar de l’espai televisiu “Hermano Mayor”.

El Club de Boxa de la Bisbal del Penedès du a terme, de forma periòdica, activitats com aquesta. L’any passat va comptar amb una Master Class amb el també exboxejador i campió europeu i del món en diverses disciplines i arts marcials, Xavi Moya.

La sessió del dissabte tindrà una durada aproximada d’una hora i, en finalitzar, els participants podran xerrar amb l’exboxejador sobre el món de l’esport i també sobre la seva lluita contra el bullying. Per participar-hi cal adreçar-se al perfil d’Instagram de l’entitat (fent clic aquí).


CASTELLANO | El Club de Boxa de la Bisbal del Penedès ofrecerÁ una Master Class con el exboxeador profesional Jero García el próximo sábado 11 de marzo, a partir de las 10:30h. Jero García ha sido campeón de España de boxeo, kick boxing y full contact y cuenta con una dilatada experiencia como entrenador. Además, es conocido también por sus apariciones en televisión como actor, presentador y mediador familiar del espacio televisivo “Hermano Mayor”.

El club de boxeo de la Bisbal del Penedès lleva a cabo, de forma periódica, actividades como esta. El año pasado contó con una Master Class con el también exboxeador y campeón europeo y del mundo en varias disciplinas y artes marciales, Xavi Moya.

La sesión del sábado tendrá una duración aproximada de una hora y, al finalizar, los participantes podrán charlar con el exboxeador sobre el mundo del deporte y también sobre su lucha contra el bullying. Para participar os tenéis que dirigir al perfil de Instagram de la entidad (haciendo clic aquí).