El Punt Verd compta amb un punt de recollida de càpsules de cafè

El Consell Comarcal del Baix Penedès ha instal·lat 26 nous punts de recollida de càpsules de cafè usades, de plàstic i d’alumini, de la xarxa del Cercle RECICAP, el projecte de recollida i reciclatge d’aquest tipus de materials. Un dels punts el podeu trobar al Punt Verd de la Bisbal, al camí del Gosch, s/n.

El Cercle RECICAP té com a objectiu principal oferir un únic sistema de reciclatge de càpsules de cafè, tant d’alumini com de plàstic, que garanteixi una solució integral per al sector. Amb aquest sistema, es vol aconseguir que les càpsules que es recullen, es reciclin.


El Consell Comarcal del Baix Penedès ha instalado 26 nuevos puntos de recogida de capsules de café usades, de plástico y de aluminio, de la red del Círculo RECICAP, el proyecto de recogida y reciclaje de este tipo de materiales. Uno de los puntos lo podéis encontrar en el Punt Verd de la Bisbal, en el camino del Gosch, s/n.

El Círculo RECICAP tiene como objetivo principal ofrecer un único sistema de reciclaje de cápsulas de café, tanto de aluminio como de plástico, que garantice una solución integral para el sector. Con este sistema, se quiere conseguir que las cápsulas que se recogen se reciclen.