Agraïment a la Jijonenca per la donació que ha fet per al Rebost Solidari

La Regidoria de Benestar Social vol agrair la donació de diferents productes que l’empresa Jijonenca -ubicada al polígon industrial- ha fet al Rebost Solidari. El lot està format per torrons i altres productes dolços que, properament, els voluntaris del Rebost Solidari inclouran a les cistelles que es preparen per als usuaris i usuàries del servei.

Us recordem que el Rebost Solidari està obert a les vostres donacions, tant de persones individuals com d’empreses. Agraïm la vostra col·laboració.


La Concejalía de Bienestar Social quiere agradecer la donación de distintos productos que la empresa Jijonenca -ubicada en el polígono industrial- ha hecho al Rebost Solidari. El lote está formado por turrones y otros productos dulces que, próximamente, los voluntarios del Rebost Solidari incluirán en las cestas que se preparan para los usuarios y usuarias del servicio.

Os recordamos que el Rebost Solidari está abierto a vuestras donaciones, tanto de personas individuales como de empresas. Agradecemos vuestra colaboración.