Aquest dimecres s’ha fet el sorteig del “Kit residu zero” de la campanya mediambiental

kit residu zero sorteig

Aquest dimecres 21 de novembre s’ha dut a terme el sorteig del “Kit residu zero” entre aquelles persones que han participat en l’enquesta que s’ha dut a terme al punt d’informació, ubicat al mercat setmanal, amb la finalitat de conscienciar els bisbalencs i les bisbalenques sobre reciclatge. En aquesta parada, promoguda pel Consell Comarcal del Baix Penedès en col·laboració amb la Regidoria de Medi Ambient, s’hi oferia la possibilitat de respondre una enquesta i, totes les persones que hi han participat, han entrat en el sorteig.

Aquest dimecres a la tarda s’ha demanat a un infant de la vila que extragués una papereta de la capsa de números, en presència de la Regidora de Medi Ambient, Leo Uceda, i del Regidor de Barris, Feliu Gil. El número guanyador ha estat el 42 i, per tant, s’emporta el “Kit residu zero” valorat en 50€ i format per:

-Un Boc’n’roll, és a dir, un porta entrepans reutilitzable, ajustable, plegable i rentable.

-Una ampolla d’aigua de vidre reutilitzable (400 ml)

-Un raspall de dents de bambú lliure de derivats del petroli

-Una bossa de tela per comprar el pa de cotó orgànic

-Bee Wrap, un substitut de paper film, reutilitzable

-Una bossa de cotó de gasa per comprar fruits secs o llegums a granel

-Pack de 2 palletes per beure d’acer inoxidable (inclouen raspall de neteja)

-Pack de 3 bosses reutilitzables per comprar fruites i verdures a granel

La persona guanyadora ha estat informada que ha rebut el premi. Per a qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar a la informadora mediambiental mitjançant el següent correu electrònic: reciclatge.labisbal@gmail.com


CASTELLANO | Este miércoles 21 de noviembre se ha llevado a cabo el sorteo del “Kit residu zero” entre aquellas personas que han participado en la encuesta que se ha llevado a cabo en el punto de información, ubicado en el mercado semanal, con la finalidad de concienciar a los bisbalencs y las bisbalenques sobre reciclaje. En esta parada, promovida por el Consell Comarcal del Baix Penedès en colaboración con la Regidoria de Medi Ambient, se ofrecía la posibilidad de responder una encuesta y, todas las personas que han participado, han entrado en el sorteo.

Este miércoles por la tarde se ha pedido a un niño del municipio que extrajera una papeleta de la caja de los números, en presencia de la Regidora de Medi Ambient, Leo Uceda, y del Regidor de Barris, Feliu Gil. El número ganador ha sido el 42 y, por lo tanto, se lleva el “Kit residu zero” valorado en 50€ y formado por:

-Un Boc’n’roll, és decir, un lleva bocadillos reutilizable, ajustable, plegable y lavable. 

-Una botella de agua de cristal reutilizable (400 ml)

-Un cepillo de dientes de bambú libre de derivados del petróleo 

-Una bolsa de tela para comprar el pan de algodón orgánico 

-Bee Wrap, un sustituto del papel film, reutilizable. 

-Una bolsa de algodón de gasa par comprar frutos secos o legumbres a granel. 

-Pack de 2 cañitas para beber de acero inoxidable (incluyen cepillo de limpieza) 

-Pack de 3 bolsas reutilizables para comprar frutas y verduras a granel. 

La persona ganadora ha sido informada de que ha recibido el premio. Para cualquier duda o consulta os podéis dirigir a la informadora medioambiental mediante el siguiente correo electrónico: reciclatge.labisbal@gmail.com