El dimecres 21 de novembre se sortejarà el ‘kit residu zero’ entre els participants a l’enquesta del Consell Comarcal

L’educadora ambiental del Consell Comarcal del Baix Penedès, en col·laboració amb la Regidoria de Medi Ambient, ha estat col·locant una parada informativa al mercat tots els dimecres, des del mes d’agost i fins al mes de novembre. Aquest punt d’informació perseguia l’objectiu de conscienciar els bisbalencs i les bisbalenques sobre reciclatge i s’hi oferia la possibilitat de respondre una enquesta. Totes les persones que han participat en l’enquesta participaran en el sorteig que es durà a terme el pròxim dimecres 21 de novembre a les 18h a la Biblioteca pública de la Bisbal del Penedès. La persona guanyadora obtindrà un “Kit residu zero” valorat en 50€ que inclou els següents productes:

-Un Boc’n’roll, és a dir, un porta entrepans reutilitzable, ajustable, plegable i rentable.

-Una ampolla d’aigua de vidre reutilitzable (400 ml)

-Un raspall de dents de bambú lliure de derivats del petroli

-Bossa de tela per comprar el pa de cotó orgànic

-Bee Wrap, un substitut de paper film, reutilitzable

-Una bossa de cotó de gasa per comprar fruits secs o llegums a granel

-Pack de 2 palletes per beure d’acer inoxidable (inclouen raspall de neteja)

-Pack de 3 bosses reutilitzables per comprar fruites I verdures a granel

La persona guanyadora serà notificada mitjançant l’aplicatiu Whatsapp, sempre que hagi indicat el seu número de telèfon. En cas contrari podrà ser contactada mitjançant la seva adreça i s’acordarà amb ella l’entrega del premi.

Per a qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar a la informadora mediambiental mitjançant el següent correu electrònic: reciclatge.labisbal@gmail.com


CASTELLANO | La educadora ambiental del Consell Comarcal del Baix Penedès, en colaboración con la Regidoria de Medi Ambient, ha estado colocando una parada informativa en el mercado todos los miércoles, desde el mes de agosto y hasta el mes de noviembre. Este punto de información perseguía el objetivo de concienciar a los bisbalencs y las bisbalenques sobre reciclaje y se ofrecía la posibilidad de responder una encuesta. Todas las personas que han participado en la encuesta participarán en el sorteo que se llevará a cabo el próximo miércoles 21 de noviembre a las 18h en la Biblioteca pública de la Bisbal del Penedès. La persona ganadora obtendrá un “Kit residu zero” valorado en 50€ que incluye los siguientes productos:

-Un Boc’n’roll, es decir, un “llevabocadillos” reutilizable, ajustable, plegable y lavable.

-Una botella de agua de cristal reutilizable (400 ml)

-Un cepillo de dientes de bambú libre de derivados del petróleo

-Una bolsa de tela para comprar el pan de algodón orgánico

-Bee Wrap, un sustituto del papel film, reutilizable

-Una bolsa de algodón de gasa para comprar frutos secos o legumbres a granel

-Pack de 2 cañitas para beber de acero inoxidable (incluyen cepillo de limpieza)

-Pack de 3 bolsas reutilizables para comprar frutas y verduras a granel

La persona ganadora será notificada mediante la aplicación Whatsapp, siempre que haya indicado su número de teléfono. En caso contrario podrá ser contactada mediante su dirección y se acordará con ella la entrega del premio.

Para cualquier duda o consulta os podéis dirigir a la informadora medioambiental mediante el siguiente correo electrónico: reciclatge.labisbal@gmail.com

KIT-de-RESIDU-ZERO-001 KIT-de-RESIDU-ZERO-002