Horari i funcionament del bus urbà a partir del 12 de setembre

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès està duent a terme una prova pilot del servei de bus urbà. La prova, que va començar al juliol i s’allargarà fins al mes d’octubre, consisteix en testar un servei de bus sota demanda, és a dir, que s’atura allà on l’han demanat els usuaris. De moment, aquest servei funciona mitjançant l’enviament d’un correu electrònic* i està previst que, ben aviat, es pugui demanar a través d’una aplicació per a telèfons mòbils.

Des de l’Ajuntament de la Bisbal s’ha dut a terme un estudi amb l’objectiu d’optimitzar els trajectes del bus en el cas de les parades fixes i s’han fet canvis amb la finalitat que tothom pugui tenir accés al bus i, alhora, es redueixin els temps de durada dels trajectes.

A partir del 12 de setembre s’oferirà el servei de bus amb horari fix i el servei de bus a demanda:

                BUS AMB HORARI FIX

Línia 1: comença a la Pineda de Santa Cristina a les 7.30h, passa per la Masieta, passa per l’Esplai i arriba a les 07.55h a l’institut, fa parada a les 07.57h a la parada de bus comarcal (carrer Francesc Macià) i a les 8.00h s’atura al consultori mèdic.

Línia 2: comença a la Miralba a les 07.05h i passa per Can Gordei i el Priorat, arribant a les 07.52h a l’institut, a les 07.57h s’atura a la parada de bus comarcal (carrer Francesc Macià) i a les 8.00h s’atura al consultori mèdic.

HORARI BUS LA BISBAL TARDOR 2018-DEF

                BUS A DEMANDA

Entre les 8.00h I les 14.40h el bus urbà funcionarà a demanda i, mentre l’aplicació no estigui en funcionament, cal que els usuaris interessats en demanar el bus enviïn un correu electrònic a carmen.lovas@tunnll.com.

Per a més informació sobre el funcionament del servei de bus, us podeu personar a la planta baixa del CMC, cada dia de dilluns a divendres de 9 a 13h, on la Carmen Lovas de l’empresa Tunnll us atendrà personalment. També podeu fer arribar un correu electrònic a bus@bisbalpenedes.com o a carmen.lovas@tunnll.com.

*Les persones que no tenen accés al correu electrònic poden personar-se al CMC en horari de 9 a 13h, de dilluns a divendres, per resoldre el seu cas de forma personalitzada.


CASTELLANO | El Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès está llevando a cabo una prueba piloto del servicio de bus urbano. La prueba, que empezó en el mes de julio y se alargará hasta el mes de octubre, consiste en testar un servicio de bus bajo demanda, es decir, que se para allí donde lo han pedido los usuarios. De momento, este servicio funciona mediante el envío de un correo electrónico* y está previsto que, muy pronto, se pueda pedir a través de una aplicación para teléfonos móviles.

Desde el Ayuntamiento de la Bisbal se ha llevado a cabo un estudio con el objetivo de optimizar los trayectos del bus en el caso de las paradas fijas y se han hecho cambios con la finalidad que toda la población pueda tener acceso al bus y, a la vez, se reduzcan los tiempos de duración de los trayectos.

A partir del 12 de septiembre se ofrecerá el servicio de bus con horario fijo y el servicio de bus a demanda:

BUS CON HORARIO FIJO

Línea 1: empieza en la Pineda de Santa Cristina a las 7.30h, pasa por l’Esplai y llega a las 07.55h al instituto, hace parada a las 07.57h en la parada de bus comarcal (carrer Francesc Macià) y a las 8.00h para en el consultorio médico.

Línea 2: empieza en la Miralba a las 07.05h y pasa por Can Gordei y el Priorat, llegando a las 07.52h al instituto, a las 07.57h para en la parada de bus comarcal (calle Francesc Macià) y a las 8.00h para en el consultorio médico.
HORARI BUS LA BISBAL TARDOR 2018-DEF

BUS A DEMANDA

Entre las 8.00h y las 14.40h el bus urbano funcionará a demanda y, mientras la aplicación no esté en funcionamiento, los usuarios interesados en pedir el bus deben enviar un correo electrónico a carmen.lovas@tunnll.com.

Para más información sobre el funcionamiento del servicio de bus, os podéis personar en la planta baja del CMC, cada día de lunes a viernes de 9 a 13h, donde Carmen Lovas de la empresa Tunnll os atenderá personalmente. También podéis hacer llegar un correo electrónico a bus@bisbalpenedes.com o a carmen.lovas@tunnll.com.

*Las personas que no tienen acceso al correo electrónico pueden personarse en el CMC en horario de 9 a 13h, de lunes a viernes, para resolver su caso de forma personalizada.