La Joventut Bisbalenca CF ha rebut el premi comarcal d’Esports dels Premis 2018 Vip’s Calafell

premi vip's joventut bisbalenca

La Joventut Bisbalenca CF ha rebut el Premi Comarcal d’Esports dels Premis 2018 Vip’s Calafell, que s’han entregat aquest diumenge 8 de juliol a la discoteca calafellenca. Es tracta d’uns premis que reconeixen la tasca de persones, empreses o entitats de Calafell i de la comarca en diverses categories, com ara la cultura, la creativitat, la promoció del territori local o l’esport.

Sandra Suárez, directora de l’acte del 6è aniversari Premi Vip’s, ha explicat que enguany “és el sisè any que s’organitzen aquests premis coincidint amb l’aniversari de la reobertura de la discoteca de la mà de tres emprenedors de la comarca, dos d’ells calafellencs” i ha afegit que “són premis en diferents categories i, en el cas de la Bisbal, s’ha premiat la Joventut Bisbalenca CF aprofitant que celebra el seu 90è aniversari”. Segons Suárez, l’entitat bisbalenca ha rebut el premi “perquè no és fàcil mantenir una entitat esportiva havent passat diferents esculls i problemàtiques en tots aquests anys i perquè l’entitat està enfocada cap a l’esport base, fent molts esforços per crear col·lectiu i persones amb valors, intentant fomentar el millor de l’esport”.

Israel Gabriel, president de la Joventut Bisbalenca, ha explicat que “com a membre de la junta de l’entitat és un orgull rebre aquest premi” i ha afegit que “el volem dedicar a totes i cadascuna de les persones que han format part d’aquesta gran família. Aquest reconeixement pertany a totes les persones que han format part del club en algun moment, no és només de les juntes o dels jugadors, sinó que és de totes les famílies, aficionats i amics que han donat suport a l’entitat durant tots aquests anys”. Gabriel ha volgut posar en valor la feina pedagògica que es fa des del club, ja que l’esport, ens dóna la possibilitat de transmetre valors com ara el treball en equip, el respecte, l’amistat o el fet de compartir”.

Agnès Ferré, alcaldessa de la Bisbal del Penedès, va voler acompanyar el club durant l’entrega del reconeixement, ja que “l’Ajuntament ha d’estar al costat i donar el seu suport a les entitats que porten el nom de la Bisbal allà on van i que, a més, treballen per l’esport, els valors i la cohesió social del municipi”. Ferré vol aprofitar aquest espai per agrair la gran tasca que fa l’entitat i per felicitar a totes les persones que formen o han format part del club.

BRINDIS JOVENTUT BISBALENCA PREMI

El premi que ha rebut l’entitat bisbalenca ha estat confeccionat per la ceramista baixpenedesenca Roser Oter:

premi roser oter joventut bisbalenca


premi vip's joventut bisbalenca

CASTELLANO | La Joventut Bisbalenca CF ha recibido el Premi Comarcal d’Esports de los Premios 2018 Vip’s Calafell, que se han entregado este domingo 8 de julio en la discoteca calafellenca. Se trata de unos premios que reconocen el trabajo de personas, empresas o entidades de Calafell y de la comarca en varias categorías, como por ejemplo la cultura, la creatividad, la promoción del territorio local o el deporte.

Sandra Suárez, directora del acto del 6è aniversari Premi Vip’s, ha explicado que este año “es el sexto año que se organizan estos premios coincidiendo con el aniversario de la reapertura de la discoteca de la mano de tres emprendedores de la comarca, dos de ellos calafellencs” y ha añadido que “son premios en diferentes categorías y, en el caso de la Bisbal, se ha premiado la Joventut Bisbalenca CF aprovechando que celebra su 90º aniversario”. Según Suárez, la entidad bisbalenca ha recibido el premio “porqué no es fácil mantener una entidad deportiva habiendo pasado diferentes obstáculos y problemáticas en todos estos años y porqué la entidad está enfocada hacia el deporte base, haciendo muchos esfuerzos por crear colectivo y personas con valores, intentando fomentar lo mejor del deporte”. 

Israel Gabriel, presidente de la Joventut Bisbalenca, ha explicado que “como miembro de la junta de la entidad es un orgullo recibir este premio” y ha añadido que “lo queremos dedicar a todas y cada una de las personas que han formado parte de esta gran familia. Este reconocimiento pertenece a totas las personas que han formado parte del club en algún momento, no es solo de las juntas o de los jugadores, sino que es de todas las familias, aficionados y amigos que han dado su apoyo a la entidad durante todos estos años”. Gabriel ha querido poner en valor el trabajo pedagógico que se hace desde el club, ya que el deporte nos da la posibilidad de transmitir valores como el trabajo en equipo, el respeto, la amistad o el hecho de compartir.

Agnès Ferré, alcaldesa de la Bisbal del Penedès, quiso acompañar al club durante la entrega del reconocimiento, ya que “el Ayuntamiento debe estar al lado y dar su apoyo a las entidades que llevan el nombre de la Bisbal allí donde van y que, además, trabajan por el deporte, los valores y la cohesión social del municipio”. Ferré quiere aprovechar este espacio para agradecer el gran trabajo que hace la entidad y para felicitar a todas las personas que forman o han formado parte del club. 

BRINDIS JOVENTUT BISBALENCA PREMI

El premio que ha recibido la entidad bisbalenca ha sido confeccionado por la ceramista baixpenedesenca Roser Oter.

premi roser oter joventut bisbalenca