Del 27 al 29 d’abril gaudeix de la ‘Feria de Abril’ de Can Gordei

FERIA DE ABRIL CAN GORDEI 2018

CATALÀ | Del 27 al 29 d’abril el local social de Can Gordei i la seva pista acolliran la ’Feria de Abril’. La celebració ha estat organitzada per la Comissió de Festes de Can Gordei, un col·lectiu de recent creació format per persones que volen dinamitzar i promoure activitats a la urbanització bisbalenca.

La inauguració de la ‘Feria’ tindrà lloc el divendres 27 d’abril a les 20.30h amb el pregó, que anirà a càrrec de l’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré. A les 22.00h hi haurà exhibició de ball ‘Pasión flamenca’ amb la professora Eva la Chata. A les 23.00h hi haurà concert amb Ecos del Sur.

El dissabte 28 d’abril a les 18.00h hi haurà exhibició dels grups flamencs Ana Serrano i Escuela de danza Studio 22. A les 22.30h tindrà lloc el concert de El Chele i a les 23.00h actuarà El Biles.

El diumenge 29 d’abril a les 14.00h es farà un dinar popular* a base de fideuá. A les 16.30h actuarà Toni Jindama.

Durant els tres dies hi haurà bingo i rifa. També hi haurà parades per degustar diversos productes típics d’Andalusia, com ara tapes, embotits, olives o ‘rebujitos’. També hi haurà atraccions de fira i xurreria.

Des de l’organització expliquen que van pensar en fer aquesta festa “perquè en aquesta zona hi ha molta gent que té els seus orígens a Andalusia que estem segurs que gaudiran molt de l’esdeveniment”. Tot i això expliquen que els agradaria comptar amb gent de tota la comarca: “La Feria de Abril és una activitat oberta a tothom. Creiem que tota la gent de la Bisbal i de la comarca, tingui els orígens que tingui, pot gaudir d’una festa popular com aquesta, amb música, ball i, en definitiva, diversió”. Des de la Comissió de Festes de Can Gordei expliquen que han treballat amb molta il·lusió en aquest esdeveniment i que esperen que tingui una bona resposta per part del públic “hem intentat que hi hagi de tot: música, ball, jocs, productes típics… tot pensat perquè la gent que vingui passi una bona estona i vulgui repetir”.

L’entrada serà lliure i gratuïta. Els visitants només hauran de pagar per les consumicions, en cas que en prenguin.

*Els tiquets pel dinar popular s’han de comprar al Bar Polideportivo de Can Gordei com a màxim el dimecres 25 d’abril de 2018.
La Feria d’abril l’organitza la Comissió de Festes de Can Gordei i compta amb la col·laboració del Bar Polideportivo (el bar del local social) i l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès. L’organització es reserva el dret de canviar o anul·lar els actes.

CASTELLANO | Del 27 al 29 de abril el local social de Can Gordei y su pista acogerán la ‘Feria de Abril’. La celebración ha sido organizada por la Comisión de Fiestas de Can Gordei, un colectivo de reciente creación formado por personas que quieren dinamizar y promover actividades en la urbanización de la Bisbal.

La inauguración de la ‘Feria’ tendrá lugar el viernes 27 de abril a las 20.30h con el pregón, que irá a cargo de la alcaldesa de la Bisbal del Penedès, Agnés Ferré. A las 22h habrá exhibición de baile ‘Pasión flamenca’ con la profesora Eva la Chata. A las 23h habrá concierto con Ecos del Sur.

El sábado 28 de abril a las 18h habrá exhibición de los grupos flamencos Ana serrano y Escuela de danza Studio 22. A las 22.30h tendrá lugar el concierto de El Chele y a las 23.00h actuará El Biles.

El domingo 29 de abril a las 14h se hará una comida popular* a base de fideuá. A las 16.30h actuará Toni Jindama.

Durante los tres días habrá bingo y sorteo. También habrá paradas para degustar varios productos típicos de Andalucía, como tapas, embutidos, aceitunas o ‘rebujitos’. También habrá atracciones de feria y churrería.

Desde la organización explican que pensaron en hacer esta fiesta “porqué en esta zona hay mucha gente que tiene sus orígenes en Andalucía y que estamos seguros de que disfrutarán mucho del evento”. Aun así explican que les gustaría contar con gente de toda la comarca: “La Feria de Abril es una actividad abierta a todo el mundo. Creemos que toda la gente de la Bisbal y de la comarca, tenga los orígenes que tenga, puede disfrutar de una fiesta popular como esta, con música, baile y, en definitiva, diversión”.  Desde la Comisión de Fiestas de Can Gordei explican que han trabajado con mucha ilusión en este evento y que esperan que tenga una buena respuesta por parte del público: “hemos intentado que haya de todo: música, baile, juegos, productos típicos… todo pensado para que la gente que venga pase un buen rato y quiera repetir”.

La entrada será libre y gratuita. Los visitantes solo tendrán que pagar por las consumiciones, en el caso de que las tomen.

*Los tiques para la comida popular se tienen que comprar en el Bar Polideportivo de Can Gordei como máximo el miércoles 25 de abril del 2018.
La Feria de Abril la organiza la Comisión de Fiestas de Can Gordei y cuenta con la colaboración del Bar Polideportivo (el bar del local social) y el Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès. La organización se reserva el derecho de cambiar o anular los actos.