La nova Comissió de Festes de Can Gordei organitza un torneig de futbol que tindrà lloc el diumenge 1 d’abril

CATALÀ | Diversos veïns del barri bisbalenc de Can Gordei han format la Comissió de Festes de Can Gordei, un col·lectiu de persones que vol dinamitzar i promoure activitats al barri bisbalenc. De moment ja han anunciat l’organització d’un torneig de futbol sala que tindrà lloc el Diumenge Sant (1 d’abril) a la pista de Can Gordei. És per això que us conviden a participar amb el vostre equip. Si us hi voleu inscriure, cal que reuniu un mínim de 7 persones majors d’edat per fer equip i contacteu amb la Comissió de Festes per correu electrònic, a l’adreça  asociacioncangordei@gmail.com o a través del seu perfil de Facebook: Can Gordei Urbanización. Les inscripcions es tancaran el dilluns 26 de març a les 23.59h. Des de la Comissió de Festes ens han informat que hi haurà un obsequi per a tots els participants i que els tres primers classificats rebran un premi.

D’altra banda, els dies 27, 28 i 29 d’abril tindrà lloc la celebració de la Feria d’Abril, també organitzada per la Comissió de Festes. Hi haurà actuacions, cant flamenc, quadres flamencs i dinar popular, entre altres activitats.

 

CASTELLANO | Varios vecinos del barrio bisbalense de Can Gordei han formado la Comisión de Fiestas de Can Gordei, un colectivo de personas que quiere dinamizar y promover actividades en el barrio bisbalense. De momento ya han anunciado la organización de un torneo de fútbol sala que se celebrará el Domingo Santo (1 de abril) en la pista de Can Gordei. Es por ese motivo que quieren invitaros a participar con vuestro equipo. Si os queréis inscribir, tenéis que reunir un mínimo de 7 personas mayores de edad para formar equipo y contactar con la Comisión de Fiestas por correo electrónico, a la dirección asociacioncangordei@gmail.com o a través de su perfil de Facebook: Can Gordei Urbanización. Las inscripciones se cerrarán el lunes 26 de marzo a las 23.59h. Desde la Comisión de Fiestas nos han informado de que habrá un obsequio para todos los participantes y que los tres primeros clasificados recibirán un premio.

Por otro lado, los días 27, 28 y 29 de abril están preparando la celebración de la Feria de Abril, también organizada por la Comisión de Fiestas. Habrá actuaciones, cante flamenco, cuadros flamencos y comida popular, entre otras actividades.