Es licita la compra de mobiliari per a les oficines municipals per 27.146,59€

Comença el termini per presentar propostes a la licitació per a l’adquisició de mobiliari per a les oficines municipals. El termini va del 14 al 25 de novembre a les 13h. Podeu trobar tota la informació al perfil del contractant: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCn&idDoc=111376718&lawType=

La Junta de govern del 7 de novembre va aprovar iniciar la licitació per a la compra de mobiliari per a les oficines municipals perquè gran part d’aquest es va adquirir l’any 1992, amb la inauguració del nou edifici municipal. Durant tots aquests anys, hi ha hagut variacions en els equipaments i a la casa consistorial, per les noves necessitats que han anat sorgint amb l’increment de serveis al ciutadà i de personal. Per tot plegat, s’ha considerat necessari adequar el mobiliari a les noves necessitats i normatives de salut laboral. 

Concretament, s’adquirirà:

Mobiliari per a l’edifici municipal:

Renovació i ampliació del mobiliari per a la planta baixa, Servei d’Atenció al Ciutadà:

-Quatre cadires

-Tres taules amb canalització de cablejat

-Dues cadires amb respatller i alçada regulable, sense braços

-Un armari gran amb portes

Renovació del mobiliari per a la primera planta:

-Cinc taules amb canalització de cablejat

-Sis cadires amb respatller i alçada regulable, sense braços

-Tres armaris baixos, un armari mitjà i un armari gran

-Un penja-robes de peu

Renovació del mobiliari per a la segona planta:

-Sis taules amb canalització de cablejat

-Set cadires

-Un armari gran

Mobiliari per al Centre Municipal de Cultura:

Mobiliari per a l’ampliació del Servei de recerca de feina:

-Dues taules amb canalització de cablejat

-Una cadira

Mobiliari per a la renovació i l’ampliació de la biblioteca municipal:

-Una prestatgeria gran per a la biblioteca

-Una taula-prestatgeria per a ordinadors amb canalització de cablejat

-2 sofàs de palets amb coixins


CASTELLANO | Empieza el plazo para presentar propuestas a la licitación para la adquisición de mobiliario para las oficinas municipales. El plazo va del 14 al 25 de noviembre a las 13h. Podéis encontrar toda la información en el perfil del contratante:  https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCn&idDoc=111376718&lawType=

La Junta de gobierno del 7 de noviembre aprobó iniciar la licitación para la compra de mobiliario para las oficinas municipales para que gran parte de este se adquirió en el año 1992, con la inauguración del nuevo edificio municipal. Durante todos estos años, ha habido variaciones en los equipamientos y en la casa consistorial, por las nuevas necesidades que han ido surgiendo con el incremento de servicios al ciudadano y de personal. Por todo ello, se ha considerado necesario adecuar el mobiliario a las nuevas necesidades y normativas de salud laboral.

Concretamente, se adquirirá:

Mobiliario para el edificio municipal:

Renovación y ampliación del mobiliario para la planta baja, Servicio de Atención al Ciudadano:

-Cuatro sillas

-Tres mesas con canalización de cableado

-Dos sillas con respaldo y altura regulable, sin brazos

-Un armario grande con puertas

Renovación del mobiliario para la primera planta:

-Cinco mesas con canalización para cableado

-Seis sillas con respaldo y altura regulable, sin brazos

-Tres armarios bajos, un armario mediano y un armario grande

-Un colgador de pie

Renovación del mobiliario para la segunda planta:

-Seis mesas con canalización de cableado

-Siete sillas

-Un armario grande

Mobiliario para el Centre Municipal de Cultura:

Mobiliario para la ampliación del Servicio de búsqueda de trabajo:

-Dos mesas con canalización de cableado

-Una silla

Mobiliario para la renovación y ampliación de la biblioteca municipal: 

-Una estantería grande para la biblioteca

-una mesa-estantería para ordenadores con canalización de cableado

-2 sofás de palés con cojines