El Servei Bon Dia celebra el seu berenar d’estiu amb usuaris i voluntariat

El passat dilluns 6 de juliol es va celebrar, a la Societat, el berenar d’estiu del Servei Bon Dia, una trobada que reuneix les persones usuàries i el voluntariat que, al llarg de l’any, formen part d’aquest servei municipal d’acompanyament telefònic.

El berenar va ser preparat pel Cafè de la Societat i es va completar amb gelats de Ghedina Obrador de la Bisbal del Penedès, en una tarda pensada per fomentar la convivència entre totes les persones que fan possible aquest servei.

Actualment, el Servei Bon Dia compta amb 48 usuaris i 10 voluntaris. El seu funcionament es basa en trucades periòdiques per comprovar l’estat de salut i el benestar de les persones usuàries, oferint-los acompanyament i un punt de contacte proper. Cada any s’organitzen dues trobades conjuntes: una abans de Nadal i una altra durant l’estiu.

Durant la trobada, la regidora de la Gent Gran, Paqui Cepas, va destacar que “és un orgull formar part d’un servei que, després de més de deu anys de trajectòria, segueix creixent i regalant-nos moments tan especials com aquest”. Així mateix, va recordar els orígens del projecte: “El Servei Bon Dia va néixer de la iniciativa d’un veí del municipi, en Miguel, que avui és un dels usuaris del servei. És bonic veure com una idea que va impulsar fa més de deu anys continua viva i ajuda tantes persones”.

Des de l’Ajuntament volem agrair la implicació de les 10 persones que integren el voluntariat del Servei Bon Dia, que amb la seva dedicació i compromís contribueixen a fer d’aquest projecte una iniciativa consolidada i molt valorada al municipi.


El Servei Bon Dia celebra su merienda de verano con usuarios y voluntariado

El pasado lunes 6 de julio se celebró, en la Societat, la merienda de verano del Servei Bon Dia, un encuentro que reúne a las personas usuarias y al voluntariado que, a lo largo del año, forman parte de este servicio municipal de acompañamiento telefónico.

La merienda fue preparada por el Cafè de la Societat y se completó con helados de Ghedina Obrador de la Bisbal del Penedès, en una tarde pensada para fomentar la convivencia entre todas las personas que hacen posible este servicio.

Actualmente, el Servei Bon Dia cuenta con 48 usuarios y 10 voluntarios. Su funcionamiento se basa en llamadas periódicas para comprobar el estado de salud y el bienestar de las personas usuarias, ofreciéndoles acompañamiento y un punto de contacto cercano. Cada año se organizan dos encuentros conjuntos: uno antes de Navidad y otro durante el verano.

Durante el encuentro, la concejala de la Gente Mayor, Paqui Cepas, destacó que “es un orgullo formar parte de un servicio que, después de más de diez años de trayectoria, sigue creciendo y regalándonos momentos tan especiales como este”. Asimismo, recordó los orígenes del proyecto: “El Servei Bon Dia nació de la iniciativa de un vecino del municipio, Miguel, que hoy es uno de los usuarios del servicio. Es bonito ver cómo una idea que impulsó hace más de diez años sigue viva y ayuda a tantas personas”.

Desde el Ayuntamiento queremos agradecer la implicación de las 10 personas que integran el voluntariado del Servei Bon Dia, que con su dedicación y compromiso contribuyen a hacer de este proyecto una iniciativa consolidada y muy valorada en el municipio.

Fotografies: Raúl Gallego © Podeu trobar més fotos d’aquest esdeveniment al perfil de Facebook de l’Ajuntament.