La festa de final de curs de l’Escola Ull de Vent reuneix la comunitat educativa en una tarda plena d’emocions

Divendres passat, l’Escola Ull de Vent va celebrar la seva festa de final de curs, una jornada molt especial que va reunir alumnes, famílies, professorat i representants municipals per acomiadar el curs escolar 2025/26.

L’acte commemoratiu va comptar amb la presència d’Assumpció López, directora del centre en el moment de la inauguració de l’edifici; l’actual directora, Agnès Solé; l’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré; l’alcaldessa en funcions, Judith Vidal; i el regidor d’Ensenyament, Daniel Caballero.

A continuació es van lliurar els Reconeixements al Mèrit Escolar, uns guardons que volen reconèixer l’esforç, la constància i la trajectòria acadèmica de l’alumnat. Els premiats d’enguany van ser Javier Carranza i Sasha Zorin, de 6è de primària; Pol Míguez i Elisabeth Català, de 4t d’ESO; i Sara Samper, de 2n de Batxillerat.

La festa també va acollir l’entrega dels premis del GraffTech Fest Kids. Els alumnes guardonats van ser Oliu Ventosa, en la categoria de 4t de primària; Ariadna Armenano, en la de 5è de primària; i Matias Díaz, en la de 6è de primària.

Un dels moments més emotius de la tarda va ser l’homenatge a l’alumnat de 6è, que enguany finalitza la seva etapa a l’Escola Ull de Vent. Els nois i noies van rebre el reconeixement de les seves famílies, companys i professorat abans d’iniciar una nova etapa educativa.

La celebració també va comptar amb l’espectacle d’animació del Dr. Fly Show, que va fer gaudir petits i grans, i amb el sopar organitzat per l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).

La festa de final de curs, organitzada conjuntament per la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès i l’AFA de l’Escola Ull de Vent, va destacar pel seu caràcter emotiu i participatiu. La jornada es va tancar amb música, ball i un gran ambient per acomiadar el curs escolar i l’alumnat que l’any vinent ja anirà a l’institut.


La fiesta de final de curso de la Escola Ull de Vent reúne a la comunidad educativa en una tarde llena de emociones

El pasado viernes, la Escola Ull de Vent celebró su fiesta de final de curso, una jornada muy especial que reunió a alumnado, familias, profesorado y representantes municipales para despedir el curso escolar 2025/26.

El acto conmemorativo contó con la presencia de Assumpció López, directora del centro en el momento de la inauguración del edificio; la actual directora, Agnès Solé; la alcaldesa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré; la alcaldesa en funciones, Judith Vidal; y el concejal de Educación, Daniel Caballero.

A continuación se entregaron los Reconocimientos al Mérito Escolar, unos galardones que quieren reconocer el esfuerzo, la constancia y la trayectoria académica del alumnado. Los premiados de este año fueron Javier Carranza y Sasha Zorin, de 6.º de Primaria; Pol Míguez y Elisabeth Català, de 4.º de ESO; y Sara Samper, de 2.º de Bachillerato.

La fiesta también acogió la entrega de los premios del GraffTech Fest Kids. Los alumnos galardonados fueron Oliu Ventosa, en la categoría de 4.º de Primaria; Ariadna Armenano, en la de 5.º de Primaria; y Matias Díaz, en la de 6.º de Primaria.

Uno de los momentos más emotivos de la tarde fue el homenaje al alumnado de 6.º, que este año finaliza su etapa en la Escola Ull de Vent. Los niños y niñas recibieron el reconocimiento de sus familias, compañeros y profesorado antes de iniciar una nueva etapa educativa.

La celebración también contó con el espectáculo de animación del Dr. Fly Show, que hizo disfrutar a pequeños y mayores, y con la cena organizada por la Asociación de Familias de Alumnos (AFA).

La fiesta de final de curso, organizada conjuntamente por la Regidoria d’Ensenyament del Ajuntament de la Bisbal del Penedès y el AFA de la Escola Ull de Vent, destacó por su carácter emotivo y participativo. La jornada concluyó con música, baile y un gran ambiente para despedir el curso escolar y al alumnado que el próximo año iniciará su etapa en el instituto.

Fotografies: Raúl Gallego © Podeu trobar més fotos d’aquest esdeveniment al perfil de Facebook de l’Ajuntament.