La directora territorial d’Interior i Seguretat pública de la vegueria del Penedès ha visitat la Bisbal aquest dilluns
La directora territorial d’Interior i Seguretat Pública de la vegueria del Penedès, Lourdes Sánchez López, ha visitat la Bisbal del Penedès aquest dilluns 2 de febrer. L’alcaldessa en funcions, Judith Vidal, acompanyada dels regidors de l’equip de govern Daniel Caballero, Paqui Cepas i Feliu Gil, l’han rebut al despatx d’alcaldia. Durant la trobada han abordat diversos temes d’interès municipal i comarcal en matèria de seguretat.
La directora territorial està visitant els municipis de la comarca per conèixer, de primera mà, les necessitats i preocupacions locals. L’equip de govern li ha traslladat la necessitat de comptar amb més efectius del cos de Mossos d’Esquadra a la Bisbal del Penedès, així com amb més càmeres lectores de matrícules al municipi, i els costos que això comporta.
Judith Vidal ha valorat positivament la visita i ha remarcat que “és important que puguem traslladar les nostres inquietuds i preocupacions, de primera mà, a la directora territorial de la vegueria, perquè les faci arribar a la Generalitat i perquè, d’aquesta manera, podem fer més força com a territori, ja que moltes de les inquietuds que tenim a la Bisbal del Penedès són comunes a tota la comarca i són qüestions que hem abordat sovint al Consell d’alcaldes”. Vidal ha avançat que pròximament es durà a terme una nova reunió per aprofundir en aquests i altres temes de seguretat.
La directora territorial de Interior y Seguridad Pública de la vegueria del Penedès, Lourdes Sánchez López, ha visitado la Bisbal del Penedès este lunes 2 de febrero. La alcaldesa en funciones, Judith Vidal, acompañada de los concejales del equipo de gobierno Daniel Caballero, Paqui Cepas y Feliu Gil, la han recibido en el despacho de alcaldía. Durante el encuentro han abordado diversos temas de interés municipal y comarcal en materia de seguridad.
La directora territorial está visitando los municipios de la comarca para conocer, de primera mano, las necesidades y preocupaciones locales. El equipo de gobierno le ha trasladado la necesidad de contar con más efectivos del cuerpo de Mossos d’Esquadra en la Bisbal del Penedès, así como con más cámaras lectoras de matrículas en el municipio, y los costes que ello comporta.
Judith Vidal ha valorado positivamente la visita y ha remarcado que “es importante que podamos trasladar nuestras inquietudes y preocupaciones, de primera mano, a la directora territorial de la vegueria, para que las haga llegar a la Generalitat y para que, de este modo, podamos hacer más fuerza como territorio, ya que muchas de las inquietudes que tenemos en la Bisbal del Penedès son comunes en toda la comarca y son cuestiones que hemos abordado a menudo en el Consell d’alcaldes”. Vidal ha avanzado que próximamente se llevará a cabo una nueva reunión para profundizar en estos y otros temas de seguridad.









