Xerrada sobre el funcionament de l’aplicació ‘La meva Salut’ adreçada a la Gent Gran – Dijous 30 de setembre a les 18h al Racó de la Gent Gran

L’Associació de la Gent Gran ha organitzat una xerrada sobre el funcionament de l’aplicació ‘La meva salut’ amb l’objectiu que les persones grans del municipi la coneguin i la sàpiguen utilitzar per consultar les seves dades mèdiques, els resultats de les proves mèdiques o analítiques; les properes visites previstes amb infermeria, doctors de capçalera o metges especialistes; els seus plans de medicació, etc.

L’activitat es durà a terme en grups de 10 a 15 persones al Racó de la Gent Gran el proper dijous 30 de setembre a les 18h. Cal que porteu el telèfon mòbil.

Inscripcions al 601 984 491.


La Associació de la Gent Gran ha organizado una charla sobre el funcionamiento de la aplicación ‘La meva salut’ con el objetivo de que las personas mayores del municipio la conozcan y la sepan utilizar para consultar sus datos médicos, los resultados de las pruebas médicas o analíticas; las próximas visitas previstas con enfermería, doctores de cabecera o médicos especialistas; sus planes de medicación, etc.

La actividad se llevará a cabo en grupos de 10 a 15 personas en el Racó de la Gent Gran el próximo jueves 30 de septiembre a las 18h. Es necesario llevar el teléfono móvil.

Inscripciones en el 601 984 491.