La Regidoria de la Gent Gran informa que se suspenen les activitats presencials al Racó de la Gent Gran

raco gent gran amb mascareta

La Regidoria de la Gent Gran informa que se suspenen les activitats presencials al Racó de la Gent Gran durant el que queda del mes d’octubre. La Resolució SLT/2568/2020, de 19 d’octubre, per la qual es modifica la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, per la qual s’adopten noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya exposa que “s’addiciona un nou apartat, el 13 bis, en la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, amb el contingut següent: “-13 bis Equipaments cívics: En els equipaments cívics no es podran realitzar activitats cíviques i comunitàries grupals que impliquin presencialitat, llevat que es facin per mitjans telemàtics sense que impliqui la presencialitat dels participants”. Aquesta resolució té efectes des de la seva data de publicació al DOGC, avui 20 d’octubre, i fins a les 00:00h del dia 31 d’octubre de 2020.

La regidora de la Gent Gran, Paqui Cepas, ha explicat que “les activitats del Racó de la Gent Gran de català, informàtica i benestar emocional es faran de forma telemàtica durant l’octubre i després haurem de veure com evoluciona tot plegat i estar pendents de les mesures que s’aprovin des de la Generalitat per adaptar-nos a elles, ja que per a nosaltres, el més important és la prevenció però també considerem que el temps d’oci, la socialització i exercitar la ment són elements clau per al benestar de les persones grans”.

La regidora ha aprofitat per explicar que el Servei Bon Dia continua funcionant amb les voluntàries fent trucades a la gent gran del municipi, ja que “en un moment com l’actual és més necessari que mai escoltar la gent gran i poder atendre les seves necessitats”.


 CASTELLANO | La Concejalía de la Gente Mayor informa de que se suspenden las actividades presenciales en el Racó de la Gent Gran durante lo que queda del mes de octubre. La Resolución SLT/2568/2020, de 19 de octubre, por la cual se modifica la Resolución SLT/2546/2020, de 15 de octubre, por la cual se adoptan nuevas medidas en materia de salud pública para la contención del brote epidémico de la pandemia de COVID-19 en el territorio de Catalunya expone que “se adiciona un nuevo apartado, el 13 bis, en la Resolución SLT/2546/2020, de 15 de octubre, con el contenido siguiente: “-13 bis Equipamientos cívicos: En los equipamientos cívicos no se podrán realizar actividades cívicas y comunitarias grupales que impliquen presencialidad, salvo que se hagan por medios telemáticos sin que implique la presencialidad de los participantes”. Esta resolución tiene efectos desde su fecha de publicación en el DOGC, hoy 20 de octubre, y hasta las 00:00h del día 31 de octubre de 2020.

La concejala de la Gente Mayor, Paqui Cepas, ha explicado que “las actividades del Racó de la Gent Gran de catalán, informática y bienestar emocional se harán de forma telemática durante el mes de octubre y después tendremos que ver cómo evoluciona todo y estar pendientes de las medidas que se aprueben desde la Generalitat para adaptarnos a ellas, ya que para nosotros, lo más importante es la prevención pero también consideramos que el tiempo de ocio, la socialización y ejercitar la mente son elementos clave para el bienestar de las personas mayores”.

La concejala ha aprovechado para explicar que el Servicio Bon Dia continúa funcionando con las voluntarias haciendo llamadas a la gente mayor del municipio, ya que “en un momento como el actual es más necesario que nunca escuchar a la gente mayor y poder atender sus necesidades”.