L’Institut Coster de la Torre de la Bisbal del Penedès acollirà una xerrada sobre prevenció de les violències de gènere adreçada a famílies el dilluns 19 d’octubre
El departament d’Igualtat del Consell Comarcal del Baix Penedès i l’Oficina Jove han organitzat un cicle de tallers adreçat principalment a famílies amb filles i fills preadolescents i adolescents, especialment de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d’ESO.
La iniciativa té com a objectiu acompanyar les famílies i proporcionar-los eines per parlar de relacions afectives i sexuals, identificar i prevenir relacions abusives i afavorir vincles basats en el respecte, la igualtat i la llibertat.
A la Bisbal del Penedès, la xerrada tindrà lloc el dilluns 19 d’octubre, de 17 a 19 h, a l’Institut Coster de la Torre.
Durant la sessió es parlarà d’amor, respecte i límits i s’oferiran eines i recursos perquè les famílies puguin acompanyar els seus fills i filles en aquesta etapa i prevenir possibles situacions de violència de gènere.
El cicle també inclou dues sessions més, el 6 d’octubre a l’Institut Ernest Lluch de Cunit i el 28 d’octubre a l’Institut de l’Arboç, totes dues de 17 a 19 h.
Les xerrades aniran a càrrec de Candela Cooperativa i són gratuïtes.
El departamento de Igualdad del Consell Comarcal del Baix Penedès y la Oficina Jove han organizado un ciclo de talleres dirigido principalmente a familias con hijas e hijos preadolescentes y adolescentes, especialmente de 5.º y 6.º de primaria y 1.º y 2.º de ESO.
La iniciativa tiene como objetivo acompañar a las familias y proporcionarles herramientas para hablar de relaciones afectivas y sexuales, identificar y prevenir relaciones abusivas y favorecer vínculos basados en el respeto, la igualdad y la libertad.
En la Bisbal del Penedès, la charla tendrá lugar el lunes 19 de octubre, de 17 a 19 h, en el Institut Coster de la Torre.
Durante la sesión se hablará de amor, respeto y límites y se ofrecerán herramientas y recursos para que las familias puedan acompañar a sus hijos e hijas en esta etapa y prevenir posibles situaciones de violencia de género.
El ciclo también incluye dos sesiones más, el 6 de octubre en el Institut Ernest Lluch de Cunit y el 28 de octubre en el Institut de l’Arboç, ambas de 17 a 19 h.
Las charlas irán a cargo de Candela Cooperativa y son gratuitas.
«¡Hablarlo en casa es prevenir!» es el lema de la iniciativa.









