L’alcaldessa i el regidor de Barris es reuneixen amb una nova entitat inscrita al Registre municipal d’associacions i entitats ciutadanes: l’Associació cívica, veïnal, cultural i festiva del Papagai bisbalenc
L’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré; i el regidor de Barris, Feliu Gil; s’han reunit aquest dijous amb els membres de la junta de l’Associació cívica, veïnal, cultural i festiva del Papagai bisbalenc. Es tracta d’una nova entitat que va ser inscrita amb el número 28 al Registre municipal d’associacions i entitats ciutadanes el passat 24 de maig, mitjançant Decret d’alcaldia.
La batllessa bisbalenca ha explicat que “ens sentim orgullosos de l’associacionisme del municipi i ens n’alegrem perquè ara es veu ampliat amb aquesta nova associació”.
ENTIDADES | La alcaldesa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré; y el concejal de Barrios, Feliu Gil; se han reunido este jueves con los miembros de la junta de la Associació cívica, veïnal, cultural i festiva del Papagai bisbalenc. Se trata de una nueva entidad que fue inscrita con el número 28 en el Registro municipal de asociaciones y entidades ciudadanas el pasado 24 de mayo, mediante Decreto de alcaldía.
La alcaldesa de la Bisbal ha explicado que “nos sentimos orgullosos del asociacionismo del municipio y nos alegramos porque ahora se ve ampliado con esta nueva asociación”.









