Agenda: el diumenge 13 de novembre a les 18:30h concert amb Metropolitan Union a l’església de Santa Maria
El proper diumenge 13 de novembre, a les 18:30h, l’Església parroquial de Santa Maria de la Bisbal acollirà un concert de Metropolitan Union, organitzat des de l’Associació de Cors Antistiana.
LA FORMACIÓ: Metropolitan Union és un quartet de Granollers fundat el 2013 per Martí Doñate (Lead). També en formen part Daniel Morales (Tenor), German de la Riva (Baix) i Joan Mas (Baríton).
EL CONCERT: el directe arrenca de l’estil Barbershop, s’amplia i es projecta mitjançant una proposta dinàmica presentant versions de The Beatles, Simon & Garfunkel, Elvis Presley, pel·lícules Disney… tot plegat acompanyat d’apunts històrics i pedagògics sobre la història de la cançó de barberia.
Aquí teniu una mostra de la música de Metropolitan Union:
CASTELLANO | El próximo domingo 13 de noviembre, a las 18:30h, la Iglesia parroquial de Santa María de la Bisbal acogerá un concierto de Metropolitan Union, organizado desde la Associació de Cors Antistiana.
LA FORMACIÓN: Metropolitan Union es un cuarteto de Granollers fundado en el 2013 por Martí Doñate (Lead). También forman parte del grupo Daniel Morales (Tenor), German de la Riva (Bajo) y Joan Mas (Barítono).
EL CONCIERTO: el directo arranca del estilo Barbershop, se amplía y se proyecta mediante una propuesta dinámica presentando versiones de The Beatles, Simon & Garfunkel, Elvis Presley, películas Disney… todo ello acompañado de apuntes históricos y pedagógicos sobre la historia de la canción de barbería.
🎧Aquí tenéis una muestra de la música de Metropolitan Union:









