‘La Rebel·lió de l’Alegria’ – L’exposició dedicada a Vicent Andrés Estellés que podreu visitar a la Biblioteca del 8 al 26 de setembre
Del dilluns 8 al divendres 26 de setembre podreu visitar l’exposició “La Rebel·lió de l’Alegria”, dedicada a Vicent Andrés Estellés, a l’entrada de la Biblioteca (CMC). Es tracta d’una mostra de petit format creada amb la voluntat de convidar-vos a endinsar-vos en la figura del poeta i entendre el context social que va viure.
L’exposició, de caràcter itinerant, està composta per sis plafons que divulguen la vida i obra de l’autor. Amb una sèrie d’imatges i documents, la mostra pretén acostar-vos a la vida del poeta i entendre el marcat context social que va haver de viure durant set anys de producció dels seus principals títols.
La Institució de Les lletres Catalanes, amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, n’ha produït diverses còpies i, del 8 al 26 de setembre, en podreu visitar una a la Bisbal del Penedès.
Horari: de dilluns a divendres de 16:30h a 20:30h. Dimecres de 10.30h a 14:00h.
Del lunes 8 al viernes 26 de septiembre podréis visitar la exposición “La Rebel·lió de l’Alegria”, dedicada a Vicent Andrés Estellés, en la entrada de la Biblioteca (CMC). Se trata de una muestra de pequeño formato creada con la voluntad de invitaros a adentraros en la figura del poeta y entender el contexto social que vivió.
La exposición, de carácter itinerante, está compuesta por seis paneles que divulgan la vida y obra del autor. Con una serie de imágenes y documentos, la muestra pretende acercaros a la vida del poeta y entender el marcado contexto social que tuvo que vivir durante siete años de producción de sus principales títulos.
La Institució de Les lletres Catalanes, con la colaboración del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, ha producido diversas copias y, del 8 al 26 de septiembre, podréis visitar una en la Bisbal del Penedès.
Horario: de lunes a viernes de 16:30h a 20:30h. Miércoles de 10:30h a 14:00h.










