Es prorroga el conveni de col·laboració amb l’Acadèmia del Cinema Català per seguir oferint les pel·lícules del Cicle Gaudí al municipi aquest 2024

La Junta de Govern del passat 19 de febrer va aprovar la pròrroga del conveni de col·laboració amb l’Acadèmia del Cinema Català per a l’any 2024, amb un import anual de 2.057€ (IVA inclòs).

El juliol de 2021 es va aprovar, a petició de la Regidoria de Cultura, un conveni de col·laboració amb l’Acadèmia del Cinema Català per promocionar el cinema català amb activitats específiques de divulgació per potenciar i assolir que el cinema català arribi al públic de proximitat, a través d’un circuit estable de cinema català, el Cicle Gaudí. Les pel·lícules del cicle s’ofereixen cada mes, a excepció dels mesos de juliol i agost, a l’auditori del Centre Municipal de Cultura.


CASTELLANO | La Junta de Gobierno del pasado 19 de febrero aprobó la prórroga del convenio de colaboración con la Acadèmia del Cinema Català para el año 2024, con un importe anual de 2.057€ (IVA incluido).

En julio del 2021 se aprobó, a petición de la Concejalía de Cultura, un convenio de colaboración con la Acadèmia del Cinema Català para promocionar el cine catalán con actividades específicas de divulgación para potenciar y conseguir que el cine catalán llegue al público de proximidad, a través de un circuito estable de cine catalán, el Cicle Gaudí. Las películas del ciclo se ofrecen cada mes, a excepción de los meses de julio y agosto, en el auditorio del Centre Municipal de Cultura.