S’aprova la quota del Consorci Localret per a l’any 2023
La Junta de Govern del passat 27 de febrer de 2023 va aprovar el pagament de la quota del Consorci Localret per a l’any 2023, que ascendeix a 448,11€.
El Consorci Localret està format per les administracions locals de Catalunya i té com a objectiu millorar l’acció dels governs locals en l’impuls de la societat de la informació. L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès en forma part des de l’any 1997.
La Junta de Gobierno del pasado 27 de febrero de 2023 aprobó el pago de la cuota del Consorci Localret para el año 2023, que asciende a 448,11€
El Consorci Localret está formado por las administraciones locales de Cataluña y tiene como objetivo mejorar la acción de los gobiernos locales en el impulso de la sociedad de la información. El Ayuntamiento de la Bisbal el Penedès forma parte de este desde el año 1997.









