L’Ajuntament renova el conveni amb l’AEAT i la FEMP en matèria d’intercanvi d’informació tributària i col·laboració en la gestió recaptatòria de les entitats locals

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha renovat el conveni amb l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT) i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) en matèria d’intercanvi d’informació tributària i col·laboració en la gestió recaptatòria amb els ens locals.

L’Ajuntament està adherit, des de l’octubre de 2018, a aquest conveni, mitjançant els connectors Via Oberta i els serveis web de l’AEAT, que possibiliten l’intercanvi d’informació a nivell administratiu. El passat mes d’agost, la Dependència Regional de Relacions Institucionals va comunicar a l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès que s’havien modificat els convenis amb l’AEAT i la FEMP i, per tant, s’havien de tornar a aprovar per tal de poder seguir utilitzant els serveis d’intercanvi d’informació amb l’AEAT implementats als entorns de gestió documental (Gestiona, Eacat, etc.).


El Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès ha renovado el convenio con la Agencia Estatal de la Administración Tributaria (AEAT) y la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) en materia de intercambio de información tributaria y colaboración en la gestión recaudatoria con los entes locales.

El Ayuntamiento está adherido, desde octubre del 2018, a este convenio, mediante los conectores Via Oberta y los servicios web de la AEAT, que posibilitan el intercambio de información a nivel administrativo. El pasado mes de agosto, la Dependencia Regional de Relaciones Institucionales comunicó al Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès que se habían modificado los convenios cona la AEAT y la FEMP y, por consiguiente, se tenían que volver a aprobar con tal de poder seguir utilizando los servicios de intercambio de información con la AEAT implementados a los entornos de gestión documental (Gestiona, Eacat, etc.).