Fins al 31 de març podeu fer les vostres propostes per als Pressupostos Participatius 2024 – Aquestes són les propostes executades dels pressupostos participatius 2021
Fins al 31 de març podeu fer les vostres propostes per als Pressupostos Participatius 2024 al web https://participa.bisbalpenedes.com o presencialment a l’Ajuntament o en qualsevol dels punts que trobareu especificats al díptic que hem repartit per les cases o que podeu recollir a les oficines municipals.
Sabeu quines propostes van guanyar el 2021 i es van executar? Són les següents:
- Reparació i formigonat d’un tram més del carrer a continuació de la baixada del Mas del sol a l’Ortigós.
- Arranjament i formigonat d’una part de la pujada de la Masieta.
- Reparació del pas de la pista del local social al carrer Francolí de Can Gordei
- Instal·lació de cautxú al parc infantil de l’Esplai.
- Aparells de gimnàstica a l’exterior, davant del local social de la Miralba.
- Arranjament i formigonat d’un tram del carrer Bages per facilitar la circulació de vehicles a la Pineda de Santa Cristina.
- Aparells de gimnàstica d’exterior al Papagai.
- Taula de ping-pong a l’exterior del local social del Priorat.
- Punt de recàrrega per a cotxes elèctrics a l’Era de Batre.
¿Quines inversions faries tu? Proposa-les emplenant el formulari del web
CASTELLANO | Hasta el 31 de marzo podéis hacer vuestras propuestas para los Presupuestos Participativos 2024 en la web https://participa.bisbalpenedes.com o presencialmente en el Ajuntament o en cualquiera de los puntos que encontraréis especificados en el díptico que hemos repartido por las casas o que podéis recoger en las oficinas municipales.
¿Sabéis qué propuestas ganaron en el 2021 y se ejecutaron? Son las siguientes:
- Reparación y hormigonado de una parte de la subida de la Masieta.
- Reparación del paso de la pista del local social en la calle Francolí de Can Gordei.
- Instalación de caucho en el parque infantil del Esplai.
- Aparatos de gimnasia de exterior, delante del local social de la Miralba.
- Arreglo y hormigonado de un tramo de la calle Bages para facilitar la circulación de vehículos en la Pineda de Santa Cristina.
- Aparatos de gimnasia de exterior en el Papagai.
- Mesa de ping-pong en el exterior del local social del Priorat.
- Punto de recarga para coches eléctricos en la Era de Batre.
¿Qué inversiones harías tú? Proponlas rellenando el formulario de la web.









