S’ha convocat un Ple extraordinari per al dimecres 28 de juny a les 10h
S’ha convocat un Ple extraordinari per al dimecres 28 de juny, a les 10h, amb l’objectiu de fer el sorteig de les meses electorals per a les eleccions generals del proper 23 de juliol i també per donar compte de la primera part del cartipàs municipal.
Part resolutiva:
1.-Sorteig de la designació dels membres titulars i suplents de les meses electorals, per a les eleccions generals del 23 de juliol
2.-Periodicitat de les sessions ordinàries del Ple
3.-Constitució de la Junta de Govern Local
Activitat de control:
4.-Donar compte del nomenament de la tinent d’alcaldessa
5.-Donar compte de la delegació de regidories
6.-Donar compte de la formació dels grups polítics municipals
CASTELLANO | Se ha convocado un Pleno extraordinario para el miércoles 28 de junio, a las 10h, con el objetivo de hacer el sorteo de las mesas electorales para las elecciones generales del próximo 23 de julio y también para dar cuenta de la primera parte del cartapacio municipal.
Parte resolutiva:
1.-Sorteo de la designación de los miembros titulares y suplentes de las mesas electorales, para las elecciones generales del 23 de julio.
2.-Periodicidad de las sesiones ordinarias del Pleno.
3.-Constitución de la Junta de Gobierno Local
Actividad de control:
4.-Dar cuenta del nombramiento de la teniente de alcaldesa
5.-Dar cuenta de la delegación de concejalías
6.-Dar cuenta de la formación de los grupos políticos municipales









