La Junta de Govern del proper dilluns 14 de febrer inclou una proposta amb competències del Ple delegades a la Junta de Govern

La Junta de Govern del proper dilluns 14 de febrer inclou una proposta amb competències del Ple delegades a la Junta de Govern

  • Aprovar la renúncia de la darrera empresa en la licitació de les obres i declarar desert el procediment de licitació de les obres

Les sessions de la Junta de Govern Local no són públiques, però quan actua amb competències delegades del Ple, la sessió se sotmet als mateixos requisits de publicitat que les sessions del Ple, que són públiques. Així ho va declarar la STS 161/2013, de 26 de setembre. Per aquest motiu, el dilluns 14 de febrer, a les 19:30h, s’obriran les portes de la sala de Plens perquè, qui ho desitgi, pugui assistir com a públic a l’explicació i votació d’aquests punts de la Junta de Govern.

Per tot plegat, s’ha fet arribar la informació d’aquesta proposta als regidors i regidores de l’oposició, convidant-los assistir com a públic. Tot i que aquest punt s’obre a l’assistència de públic, també es gravarà i es publicarà el vídeo durant els propers dies per garantir la seva publicitat.


La Junta de Gobierno del próximo lunes 14 de febrero incluye una propuesta con competencias del Pleno delegadas a la Junta de Gobierno:

  • Aprobar la renuncia de la última empresa en la licitación de las obras y declarar desierto el procedimiento de licitación de las obras

Las sesiones de la Junta de Gobierno Local no son públicas, pero cuando actúa con competencias delegadas del Pleno, la sesión se somete a los mismos requisitos de publicidad que las sesiones del Pleno, que son públicas. Así lo declaró la STS 161/2013, de 26 de septiembre. Por este motivo, el lunes 14 de febrero, a las 19:30h, se abrirán las puertas de la sala de plenos para que, quien lo desee, pueda asistir como público a la explicación y votación de estos puntos de la Junta de Gobierno.

Por todo ello, se les ha hecho llegar a los concejales y concejalas de la oposición la información sobre esta propuesta, invitándoles a asistir como público. Aunque este punto se abre a la asistencia de público, también se grabará y se publicará el vídeo durante los próximos días para garantizar su publicidad.