La rotonda de la C-51 ja s’ha obert a la circulació

ROTONDA C-51 - 2

La rotonda de la C-51 ja s’ha obert a la circulació. Tot i que encara no han finalitzat les obres, ja s’hi pot circular. No obstant això, tingueu en compte que encara hi poden haver afectacions en el trànsit que l’empresa que du a terme les obres senyalitzarà i indicarà en cada moment.
L’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, ha explicat que “és una gran notícia per als veïns del municipi que ja puguem circular per la rotonda. Els últims mesos els veïns, de la Bisbal, sobretot els de Can Gordei, l’Esplai, la Masieta i Santa Cristina, han hagut de modificar els seus trajectes habituals, la qual cosa sabem que per la majoria ha suposat una incomoditat. No obstant això, creiem que ha valgut la pena perquè ara l’esperada rotonda ja és una realitat i suposarà un pas endavant per a la mobilitat del territori i facilitarà les comunicacions entre els diferents barris del municipi”.


CASTELLANO | La rotonda de la C-51 ya se ha abierto a la circulación. Aunque todavía no han finalizado las obras, ya se puede circular por ella. No obstante, tened en cuenta que todavía pueden darse afectaciones en el tráfico que la empresa que lleva a cabo las obras señalizará e indicará en cada momento.
La alcaldesa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, ha explicado que “es una gran noticia para los vecinos del municipio que ya podamos circular por la rotonda. Los últimos meses los vecinos de la Bisbal, sobre todo los de Can Gordei, l’Esplai, la Masieta y Santa Cristina, han tenido que modificar sus trayectos habituales, la cual cosa sabemos que para la mayoría ha supuesto una incomodidad. No obstante, creemos que ha valido la pena porque ahora la esperada rotonda ya es una realidad y supondrá un paso adelante para la movilidad del territorio y facilitará las comunicaciones entre los distintos barrios del municipio”.