L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha donat la benvinguda als nous empadronats aquest dilluns 3 de febrer

nous empadronats 200204

La Biblioteca pública ha acollit, aquest dilluns 4 de febrer a la tarda, un acte de benvinguda adreçat a les persones que s’han empadronat recentment al municipi, concretament entre els mesos d’octubre i gener.

Durant l’acte, els regidors de l’equip de govern s’han presentat i han convidat els assistents a expressar els seus dubtes i preguntes sobre el municipi. Tot seguit, els nous veïns han rebut una bossa que contenia informació d’utilitat relacionada amb la vila de la Bisbal, com ara els serveis públics que s’ofereixen al municipi, les festes que s’hi celebren, el llistat d’entitats de la vila, informació sobre el servei de bus, les dates de les reunions informatives sobre el pressupost 2020, la revista municipal o el calendari de pagament d’impostos i tributs. L’acte ha finalitzat amb un petit refrigeri.

Tot i que, anteriorment, l’acte de benvinguda als nouvinguts es feia a l’Auditori Salbà del CMC, des de fa un temps s’ha optat per fer-lo a la Biblioteca pública amb l’objectiu de donar a conèixer aquest equipament entre les persones que acaben d’arribar al municipi.


CASTELLANO | La Biblioteca pública ha acogido, este lunes 4 de febrero por la tarde, un acto de bienvenida dirigido a las personas que se han empadronado recientemente en el municipio, concretamente entre los meses de octubre y enero.

Durante el acto, los concejales del equipo de gobierno se han presentado y han invitado a los asistentes a expresar sus dudas y preguntas sobre el municipio. A continuación, los  nuevos vecinos han recibido una bolsa que contenía información de utilidad relacionada con la villa de la Bisbal, como por ejemplo los servicios públicos que se ofrecen en el municipio, las fiestas que se celebran, el listado de entidades del pueblo, información sobre el servicio de bus, las fechas de las reuniones informativas sobre el presupuesto 2020, la revista municipal o el calendario de pago de impuestos y tributos. El acto ha finalizado con un pequeño refrigerio.

Aunque, anteriormente, el acto de bienvenida a los recién llegados se hacía en el Auditorio Salbà del CMC, desde hace un tiempo se ha optado por hacerlo en la Biblioteca pública con el objetivo de dar a conocer este equipamiento entre las personas que acaban de llegar al municipio.