El bisbalenc Ferran Solé ha fet entrega del llibre “Monstruos y superhéroes. Relatos terremotos de las islas afortunadas” a la Biblioteca

FERRAN SOLE LLIBRE CANDE RDGUEZ

L’alcaldessa Angès Ferré i la regidora de Cultura, Judith Vidal, han rebut el Ferran Solé a la Biblioteca

El bisbalenc Ferran Solé ha fet entrega del llibre “Monstruos y superhéroes. Relatos terremotos de las islas afortunadas” a la Biblioteca pública de la Bisbal del Penedès. Es tracta d’un nou recull de contes on participen diversos autors canaris, entre els quals hi ha la seva parella, Cande Rguez. El llibre estarà disponible a la Biblioteca i es pot agafar en préstec.

El maig de 2018 en Ferran va fer entrega d’un altre recull en què també va participar la Cande Rguez: “Relatos breves para parejas aburridas o relatos aburridos para parejas breves”. També el podeu trobar a la Biblioteca pública.


CASTELLANO | El bisbalenc Ferran Solé ha hecho entrega del libro “Monstruos y superhéroes. Relatos terremotos de las islas afortunadas” a la Biblioteca pública de la Bisbal del Penedès. Se trata de una nueva recopilación de cuentos en la que participan varios autores canarios, entre los que está su pareja, Cande Rguez. El libro estará disponible en la Biblioteca y se puede coger en préstamo.

En mayo del 2018 Ferran entregó otra recopilación en la que también participó Cande Rguez: “Relatos breves para parejas aburridas o relatos aburridos para parejas breves”. También lo podéis encontrar en la Biblioteca pública.

Comments are closed.