Informació de la Regidoria de Benestar Social sobre com col·laborar amb el Rebost Solidari

joguines collage rebost

Avui dilluns 23 de setembre han aparegut aquestes caixes i bosses a la porta del Rebost Solidari. Des de la Regidoria de Benestar Social entenem la bona voluntat de la persona que ho ha deixat i li agraïm el gest. Tot i això, us informem que al Rebost Solidari no recollim joguines. Les joguines es recullen a l’Ajuntament durant la campanya de Nadal  que cada any es fa en col·laboració amb la Creu Roja. Des de l’Ajuntament us informarem de la data d’inici i final de la campanya d’enguany a través de les vies habituals d’informació amb la ciutadania. Cal recordar que, si teniu previst donar alguna joguina durant la campanya, s’estableixen uns requisits mínims que són:

-Que no siguin joguines bèl·liques ni sexistes.

-Que siguin joguines noves o usades en bon estat i, si és el cas, que el joc contingui totes les peces necessàries per poder jugar.

D’altra banda, aprofitem per recordar que, si voleu donar aliments per al Rebost Solidari, podeu fer-ho els dimecres i els divendres de 10 a 13h o els dijous (cada quinze dies) de 18 a 20h adreçant-vos a les instal·lacions del Rebost (on estava ubicat l’antic CAP, a l’avinguda Baix Penedès, just al davant del camp de futbol). També podeu portar-los a l’Ajuntament o, el diumenge 6 d’octubre, a la parada que muntarem en el marc de la Fira. Els productes que acostumen a fer més falta, són: llegums cuits, sopes de sobre, brics de brou, llaunes de precuinats, llaunes de conserves de carn o peix, oli i productes d’higiene personal.

Us preguem que entregueu allò que vulgueu donar personalment i no ho deixeu a les portes de cap equipament municipal.


joguines collage rebost

CASTELLANO | Hoy lunes 23 de septiembre han aparecido estas cajas y bolsas en la puerta del Rebost Solidari. Desde la Concejalía de Bienestar Social entendemos la buena voluntad de la persona que lo ha dejado y le agradecemos el gesto. No obstante, os informamos que en el Rebost Solidari no recogemos juguetes. Los juguetes se recogen en el Ayuntamiento durante la campaña de Navidad que cada año se hace en colaboración con la Cruz Roja. Desde el Ayuntamiento os informaremos de la fecha de inicio y fin de campaña de este año a través de las vías habituales de información con la ciudadanía. Cabe recordar que, si tenéis previsto donar algún juguete durante la campaña, se establecen unos requisitos mínimos que son:.

-Que no sean juguetes bélicos ni sexistas

-Que sean juguetes nuevos o usados en buen estado y, si es el caso, que el juego contenga todas las piezas necesarias para poder jugar.

Por otro lado, aprovechamos para recordar que, si queréis donar alimentos al Rebost Solidari, podéis hacerlo los miércoles y los viernes de 10 a 13h o los jueves (cada quince días) de 18 a 20h, dirigiéndoos a las instalaciones del Rebost (donde estaba ubicado el antiguo CAP, en la avenida Baix Penedès, justo delante del campo de fútbol). También podéis llevarlos al Ayuntamiento o, el domingo 6 de octubre, a la parada que montaremos en el marco de la Fira. Los productos que acostumbran a hacer más falta, son: legumbres cocidas, sopas de sobre, briks de caldo, latas de precocinados, latas de conservas de carne o pescado, aceite y productos de higiene personal.

Os rogamos que entreguéis aquello que queráis donar personalmente y que no lo dejéis en las puertas de ningún equipamiento municipal.