L’Ajuntament ha assistit a un acte adreçat als ajuntaments que programen el Liceu a la Fresca

liceu 6

El Gran Teatre del Liceu ha convidat els membres de l’equip de govern de la Bisbal del Penedès a la funció de l’Òpera Luisa Miler, de Verdi, com a agraïment per la participació en l’activitat Liceu a la fresca, un acte que s’ha programat a la Bisbal del Penedes per segon any consecutiu i que ha comptat amb un total de 70 assistents. Un total de 243 municipis van retransmetre en directe, el passat 28 de juny, l’òpera Tosca, i per aquest motiu els seus ajuntaments van ser convidats a assistir, el passat dijous 18 de juliol, al Liceu.

Segons el Gran Teatre del Liceu “La implicació que heu demostrat en aquest projecte ha estat i és indispensable i possibilita que any rere any el Liceu a la fresca creixi i cada vegada més municipis gaudeixin d’aquesta experiència”. Per aquest motiu han convidat els ajuntaments a assistir a la funció Miller, de Verdi, que ha comptat amb una recepció,  una fotografia de grup, una copa de cava i els parlaments del President del Patronat de la Fundació del Gran Teatre del Liceu, Salvador Alemany; i del M. Hble. Sr. Quim Torra i Pla, President de la Generalitat.

liceu 5


CASTELLANO | El Gran Teatre del Liceu ha invitado a los miembros del equipo de gobierno de la Bisbal del Penedès a la función de la Ópera Luisa Miler, de Verdi, como agradecimiento por la participación en la actividad Liceu a la fresca, un acto que se ha programado en la Bisbal del Penedès por segundo año consecutivo y que ha contado con un total de 70 asistentes. Un total de 243 municipios retransmitieron en directo, el pasado 28 de junio, la ópera Tosca, y por este motivo sus ayuntamientos fueron invitados a asistir, el pasado jueves 18 de julio, al Liceu.

Según el Gran Teatre del Liceu “La implicación que habéis demostrado en este proyecto ha sido y es indispensable y posibilita que año tras año el Liceu a la fresca crezca y cada vez más municipios disfruten de esta experiencia”. Por este motivo han invitado a los ayuntamientos a asistir a la función Miller, de Verdi, que ha contado con una recepción, una fotografía de grupo, una copa de cava y los parlamentos del Presidente del Patronato de la Fundación del Gran Teatre del Liceu, Salvador Alemany; y del M. Hble. Sr. Quim Torra i Pla, Presidente de la Generalitat.