Aquest dissabte s’han recollit més de 15 bosses de residus del torrent en el marc de l’European Clean Up Day

Clean up day 2019-1

La Bisbal del Penedès s’ha adherit per quart any consecutiu a l’European Clean Up Day, l’operació de neteja que es du a terme a tota Europa amb l’objectiu de sensibilitzar en termes de protecció del medi ambient, crear consciència sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i combatre els comportaments incívics amb el nostre entorn.

L’acció, que ha tingut lloc aquest dissabte 11 de maig al matí, ha consistit en netejar el torrent, és a dir, la Riera de la Bisbal, al seu pas pel nucli de la vila. Durant el transcurs de l’activitat els participants en l’activitat han omplert més de 15 bosses, majoritàriament amb plàstics, llaunes i rebuig.

L’European Clean Up Day és una activitat que s’organitza en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus i que persegueix els objectius de conscienciar sobre la importància de la prevenció i la bona gestió dels residus i fer pedagogia sobre tot allò que es pot fer per reduir la quantitat de residus generats, potenciant la reutilització i el reciclatge entre la ciutadania.


CASTELLANO | La Bisbal del Penedès se ha adherido por cuarto año consecutivo al European Clean Up Day, la operación de limpieza que se lleva a cabo en toda Europa con el objetivo de sensibilizar en términos de protección del medio ambiente, crear consciencia sobre la cantidad de residuos que vertemos de forma incontrolada a la naturaleza y combatir los comportamientos incívicos con nuestro entorno.

La acción, que ha tenido lugar este sábado 11 de mayo por la mañana, ha consistido en limpiar el torrente, es decir, la Riera de la Bisbal, a su paso por el núcleo de la villa. Durante el transcurso de la actividad los participantes en la actividad han llenado más de 15 bolsas, mayoritariamente con plásticos, latas y deshechos.

El European Clean Up Day es una actividad que se organiza en el marco de la Semana Europea de la Prevención de Residuos y que persigue los objetivos de concienciar sobre la importancia de la prevención y la buena gestión de los residuos y hacer pedagogía sobre todo aquello que se puede hacer para reducir la cantidad de residuos generados, potenciando la reutilización y el reciclaje entre la ciudadanía.