El dissabte 11 de maig a les 11h farem una acció de neteja al torrent en el marc de l’European Clean Up Day. Us hi esperem!

CLEAN-DAY-2-2019

La Bisbal del Penedès s’adhereix per quart any consecutiu a l’European Clean Up Day, l’operació de neteja que es du a terme a tota Europa amb l’objectiu de sensibilitzar en termes de protecció del medi ambient, crear consciència sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i combatre els comportaments incívics amb el nostre entorn.

L’acció, organitzada des de la Regidoria de Medi Ambient, consistirà en netejar un espai natural del municipi. El primer any es va netejar una franja forestal d’una part del torrent que passa pel Priorat de la Bisbal, el segon any es va netejar el camí del Priorat i tant l’any passat com aquest, es  netejarà el torrent, és a dir, la Riera de la Bisbal al seu pas pel nucli del municipi.

L’activitat es durà a terme el dissabte 11 de maig a les 11 del matí i està inclosa dins la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que persegueix els objectius de conscienciar sobre la importància de la prevenció i la bona gestió dels residus i fer pedagogia sobre tot allò que es pot fer per reduir la quantitat de residus generats, potenciant la reutilització i el reciclatge entre la ciutadania.

Us animem a participar en aquesta jornada voluntària el dissabte 11 de maig. Ens trobarem a les 11h del matí a la pista d’skate i us facilitarem el material per poder dur a terme la neteja. La durada aproximada és de dues hores i no cal inscripció prèvia. Us hi esperem!


CASTELLANO | La Bisbal del Penedès se adhiere por cuarto año consecutivo al European Clean Up Day, la operación de limpieza que se lleva a cabo en toda Europa con el objetivo de sensibilizar en términos de protección del medio ambiente, crear conciencia sobre la cantidad de residuos que vertemos de forma incontrolada en la naturaleza y combatir los comportamientos incívicos con nuestro entorno.

La acción, organizada desde la Concejalía de Medio Ambiente, consistirá en limpiar un espacio natural del municipio. El primer año se limpió una franja forestal de una parte del torrente que pasa por el Priorat de la Bisbal, el segundo año se limpió el camino del Priorato y tanto el año pasado como este, se limpiará el torrente, es decir, la Riera de la Bisbal a su paso por el núcleo del municipio.

La actividad se llevará a cabo el sábado 11 de mayo a las 11 de la mañana y está incluida dentro de la Semana Europea de la Prevención de Residuos, que persigue los objetivos de concienciar sobre la importancia de la prevención y la buena gestión de los residuos y hacer pedagogía sobre todo aquello que se puede hacer para reducir la cantidad de residuos generados, potenciando la reutilización y el reciclaje entre la ciudadanía.

Os animamos a participar en esta jornada voluntaria el sábado 11 de mayo. Nos encontraremos a las 11h de la mañana en la pista de skate y os facilitaremos el material para poder llevar a cabo la limpieza. La duración aproximada es de dos horas y no es necesario inscribirse previamente. ¡Os esperamos!