L’Ajuntament ha fet una recepció a l’equip de la Joventut Bisbalenca que ha aconseguit l’ascens a 1a divisió del Benjamí A

FormatFactoryFOTO BISBALENCA RECEPCIo

L’Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha fet una recepció a l’equip de la Joventut Bisbalenca que la temporada passada jugava amb el Benjamí A (ara juguen en la categoria Aleví B) perquè jugant com a benjamins van aconseguir l’ascens a primera divisió de la categoria.

Durant la recepció, que ha tingut lloc aquest divendres al vespre, l’equip de Govern ha felicitat els jugadors, els entrenadors i la junta del club i els ha fet entrega d’una fotografia a l’equip.

És la primera vegada en la història de la Joventut Bisbalenca que un equip de futbol 7 és a 1ª divisió. El Benjamí A jugarà ara al grup 5 de la categoria.

Es dóna el cas que l’equip va quedar segon a la lliga però, després d’una reestructuració del calendari (l’equip que va quedar primer ha renunciat), la Joventut Bisbalenca ha aconseguit aquest ascens, molt merescut després de la gran temporada que va fer l’equip.

CASTELLANO | El Ayuntamiento de la Bisbal del Penedès ha hecho una recepción al equipo de la Joventut Bisbalenca que la temporada pasaada jugaba con el Benjamín A (ahora juegan en la categoría Alevín B) porqué jugando como benjamines consiguieron el ascenso a primera división de la categoría.

Durante la recepción, que ha tenido lugar este viernes al anochecer, el equipo de Gobierno ha felicitado a los jugadores, a los entrenadores y a la junta del club y les ha hecho entrega de una fotografía del equipo.

Es la primera vez en la historia de la Joventut Bisbalenca que un equipo de fÚtbol 7 está en 1ª división. El Benjamí A jugará ahora en el grupo 5 de la categoría.

Se da el caso que el equipo quedó segundo en la liga pero, después de una reestructuración del calendario (el equipo que quedó primero ha renunciado), la Joventut Bisbalenca ha conseguido este ascenso, muy merecido después de la gran temporada que hizo el equipo.

joventut bisbalenca recepcio balco