El CMC acollirà dissabte 24 de març a les 11.30h la presentació del nou llibre de Julio L. Calderón

LLIBREUNIVERSOs_def_calderon

CATALÀ | Aquest dissabte 24 de març, a les 11.30h, el Centre Municipal de Cultura acollirà la presentació del llibre “Navegando entre universos de colores” de l’autor bisbalenc Julio L. Calderón.

Julio L. Calderón (Barcelona, 1968) és informàtic i escriptor. El 2008 va fer fallida la seva empresa d’informàtica i es va trobar amb moltes dificultats a l’hora de trobar feina. Va ser en aquest context quan va decidir iniciar la seva trajectòria com a escriptor.

Tot i que té més de sis llibres escrits, “Navegando entre universos de colores” és el tercer que publica. El primer va ser “El caminante peregrino de la libertad”, un llibre basat en la caminada que l’autor va fer, de Montblanc a Madrid, en senyal de protesta social contra les injustícies i les situacions de pobresa que va generar la crisi econòmica. Després va arribar ‘Cazador de almas’, una versió de terror de la primera, un llibre que va ser presentat l’any passat al CMC i que l’autor no recomana per a menors de 18 anys, donat que hi ha continguts que poden ferir la sensibilitat.

Ara Calderón presenta “Navegando entre universos de colores”, una obra de gènere dramàtic que versa sobre la vida de cinc artistes de diverses disciplines: un escriptor, una pintora, un escultor, una compositora i un polímata. Els i les artistes no tenen res en comú, més enllà d’una reunió anual que fa una fundació d’artistes en el dia dels esperits, durant la setmana del “Samhain” (una antiga festivitat Druida que actualment coneixem com Halloween).

 

CASTELLANO | Este sábado 24 de marzo, a las 11.30h, el Centre Municipal de Cultura acogerá la presentación del libro “Navegando entre universos de colores” del autor bisbalense Julio L. Calderón.

Julio L. Calderón (Barcelona, 1968) es informático y escritor. El año 2008 quebró su empresa de informática y se encontró con muchas dificultades para encontrar trabajo. Fue en este contexto en el que decidió iniciar su trayectoria como escritor.

Aunque tiene más de seis libros escritos, “Navegando entre universos de colores” es el tercero que publica. El primero fue “El caminante peregrino de la libertad”, un libro basado en la caminada que el autor hizo, de Montblanc a Madrid, en señal de protesta social contra las injusticias y las situaciones de pobreza que generó la crisis económica. Después llegó “Cazador de almas’, una versión de terror de la primera, un libro que se presentó el año pasado en el CMC y cuyo autor no recomienda para menores de 18 años, puesto que hay contenidos que pueden herir sensibilidades.

Ahora Calderón presenta ‘Navegando entre universo de colores’, una obra de género dramático que trata sobre la vida de cinco artistas de varias disciplinas: un escritor, una pintora, un escultor, una compositora i un polímata. Los y las artistas no tienen nada en común, salvo una reunión anual que hace una fundación de artistas en el día de los espíritus, durante la semana del “Samhain” (una antigua festividad Druida que actualmente conocemos como Halloween).